Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند طی سخنانی با بیان این که این روزها هیچ پرونده‌ای در منطقه بدون حضور ایران به نتیجه نخواهد رسید، گفت: سران برخی از کشورهای عربی خود را به نفهمی زده‌اند، اما مردم آن کشورها اذعان می‌کنند که بُرد با ایران است.

امام جمعه دماوند سپس تحقیر دین و امت اسلامی را هدف تبلیغات دشمنان دانست و گفت: مومنان نباید تحت تأثیر تبلیغات مسموم کفار و دشمنان قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نباید به کشورهایی که با ما دشمنی علنی می کنند، اعتماد کرد، اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته با فتنه‌های خارجی و داخلی متعددی روبه‌رو بوده‌ایم و در جنگ تحمیلی که می‌خواستند هشت روزه کشور را تسخیر کنند با هشت سال مقاومت پوزه صدام را به خاک مالیده شد.

فتاح دماوندی اضافه کرد: در فتنه‌های داخلی این نیروهای وفادار به انقلاب بودند که پوزه فتنه‌گران را در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ به خاک مالیدند، مدرسه دفاع مقدس به ما آموخت که سپردن امور به جوانان متعهد، متخصص و انقلابی پیروزی‌های متعدد را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که نباید سلیقه‌های سیاسی مختلف ما را از یکدیگر دور کنند، گفت: همه ما در خیمه انقلاب ولی فقیه هستیم، الگوی وحدت بخش ما در نظام اسلامی امام حسین (ع) و حسینی ماندن است.

کد خبر 4730186

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه دماوند خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان بیرجند بازگشایی مدارس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس