Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خرم‌آباد در واکنش به بیانیه اخیر ۳ کشور اروپایی علیه ایران گفت: بیانیه زمانی صادر می‌شود که به آنها لبخند ‌ز‌دیم چرا تا الان جرات نداشتند بیانیه صادر کنند؟ ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تقوا سبب شرافت و راحتی انسان است اظهار داشت: امام حسین (ع) می‌فرماید ای مردم در کسب مکارم اخلاقی تلاش و در به دست آوردن سرمایه‌های معنوی از یکدیگر سبقت بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محبت به اهل بیت عصمت و طهارت و نمازجمعه از سرمایه‌های معنوی است و روایات نیز آمده که بالاترین خیرات نمازجمعه است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس و ضمن  گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان فکوری، فلاحی،کلاهدوز، جهان‌آرا و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد عنوان کرد: مصونیت بخشی یکی از ابعاد دفاع مقدس است. دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدهای دشمن مقاوم کرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد: اروپایی‌ها با بیانیه علیه ایران نشان دادند تابع آمریکا هستندمحکومیت بیانیه ضدایرانی سه کشور اروپایی و نفی مذاکره با آمریکا در بیانیه پایانی اجلاسیه خبرگانبیانیه مشترک وزرای خارجه 1+4 و ایران پس از نشست فو‌ق‌العاده در نیویورک

وی بیان کرد: امروز پس از 31 سال از گذشت دفاع مقدس ملت ایران آسیب‌ناپذیرند و در برابر تمام هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند که به برکت دفاع مقدس است، دفاع مقدس ما را در برابر تهاجم فرهنگی، جنگ نرم دشمن، فشارهای  سیاسی، روانی و بین المللی دشمنان مقاوم کرده است.

 

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: ملت ایران در برابر جنگ سخت و تهدیدهای نظامی مقاومت کرده و امروزه باید بدانیم در جنگ اقتصادی دفاع مقدس ما را مقاوم می‌کند، اگر امروز با جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم باید آرایش نظامی اقتصادی بگیریم که به طور یقین در برابر تهدید اقتصادی دشمن پیروز خواهیم شد.

 

وی گفت: آنچه مهم است این است  که بدانیم امروز دفاع مقدس سرمایه عظیم و اثرگذاری است و تا زمانی که حال و هوای دفاع مقدس بر ما حاکم باشد مقاوم و آسیب ناپذیر هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز بهترین الگو برای ما دفاع مقدس است خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه و در راس آنها آمریکا جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ما تحمیل کرده است حال باید پرسید وظیفه ما و دستگاه‌های اجرایی چیست؟  مقام معظم رهبری این  دیدبان هوشیار وظایف همه را در جنگ اقتصادی ترسیم کرده و الگو ارائه داده است.

وی اظهارداشت: وظیفه دستگاه‌های اجرایی در جنگ اقتصادی برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تدوین نقشه راه اقتصادی مطابق با اقتصاد مقاومتی است، دولت نیز موظف است سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا و دستگاه قضا نیز با اخلالگران نظم اقتصادی مبارزه و از رونق تولید و کسانی که در جهت سرمایه‌گذاری رونق تولید‌ند حمایت کند.

آیت الله میرعمادی افزود: خوشبختانه  امروز دستگاه قضا و در راس آیت الله رئیسی با تمام وجود در این مدت کوتاه  اقدامات ارزشمندی انجام داده و در دل مردم امید ایجاد شده است، مجلس شورای اسلامی چقدر قوانین برای تولید و برداشتن موانع تولید  وضع کرده است؟

وی عنوان کرد:به طور یقین امروز با الگو گرفتن از دفاع مقدس می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز و دشمن را ناکارآمد کنیم به شرطی که همه به وظایف‌مان عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به  سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری راه‌های مقابله با دشمن را به خوبی ترسیم کرد و فرمودند امروز در برابر دشمنان دو راهبرد داریم،  ابتدا راهبرد  سازش است  که این راهبرد  ثابت شده ناکارآمد است که سبب  تسلیم شدن و سلطه پیدا کردن آمریکاست، دومین راهبرد مقاومت است که این راهبرد امروز قدرتمندترین  گفتمان در منطقه است، این راهبرد امروز سبب انسجام و اتحاد است و گویا یک فرمانده دارد.

وی تصریح کرد: مقاومت دشمن را در هشت سال دفاع مقدس وادار به عقب‌نشینی کرده، در حوادث خلیج فارس  آمریکا را به عقب نشینی و انگلیسی‌ها را به عذرخواهی وادار کرده ‌و همچنین مقاومت امروز هراس و وحشت را در آل سعود  ایجاد کرده ‌به گونه‌ای که مدیر اطلاعات هوایی ارتش یمن پس از حمله پهبادهای یمنی به صنعت نفت عربستان  می‌گوید امروز فضای عربستان نشان می‌دهد که کشوری بی‌دفاع و آسیب‌پذیر است و مشاهده کرد سعودی‌ها برای رفتن به  پناهگاه‌ها تمرین می‌کنند و همچنین  عربستان و مردم عربستان نیز متوجه شده‌اند که آمریکا هرگز کمک‌های آنها نیست.

آیت الله میرعمادی بیان کرد:راهبرد مقاومت امروز نشان داده با وجود اینکه بیش از یکسال است آمریکا از برجام خارج شده ولی اتفاقی نیفتاده و مردم با قوت مسیر را ادامه می‌دهند.

وی گفت:جای بسی تاسف است که امروز شاهد هستیم  سه  کشور اروپایی علیه ایران بیانیه صادر می‌کنند، بیانیه زمانی صادر می‌شود که به آنها لبخند بزنیم چرا تا الان جرات نداشتند  بیانیه صادر کنند؟ چرا پس از خروج آمریکا از برجام تا امروز بیانیه صادر نکردند؟ امروز به محض اینکه به آنها لبخند می‌زنیم وقهقه از خودمان نشان می‌دهیم به طور یقین  بیانیه صادر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: ملت ایران  بیش از 40 سال است راهبرد مقاومت را تجربه کرده و امروز  عزت، سربلندی، استقلال و پیشرفت ملت ایران  به واسطه راهبرد مقاومت است و نباید هیچ گونه هراسی در برابر دشمن داشته باشیم چراکه ما در برابر دشمنان ظالم، فاسد و غاصب بر حق هستیم  و بر حق بودن خود پافشاری می‌کنیم تا زمانی که پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلیش امام زمان(عج) تحویل بدهیم.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مرزی آستارا با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: با استناد به حدیثی از آن امام بزرگوار، به بیان ویژگی‌های اخلاقی لازم برای سعادت انسان پرداخت.

امام جمعه آستارا مسأله غزه و فلسطین را مسأله اول امروز جهان خواند و گفت: خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به عنوان نخبگان علمی جامعه در آمریکا و اروپا و استرالیا بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشانه آگاهی و بیداری انسان‌های با وجدان عالم در مقابل ظلم و بی عدالتی موجود در دنیا است.

وی حرکت امروز جوانان غربی بر علیه رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی را نتیجه نامه‌های ۱۰ سال پیش رهبر معظم انقلاب به نوجوانان و جوانان آمریکا و اروپا دانست و گفت: نسلی که آن روز مخاطب این نامه‌ها بودند امروز با شناخت و اراده در مقابل ظلم ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی تصریح کرد: در آخرالزمان ظلم و فساد به دست بشر تمام دنیا را فرا خواهد گرفت و انسان به حالت یأس و نا امیدی خواهد رسید افزود: بعد از این ظلم و نا امیدی، فرج و گشایش با ظهور منجی و موعود الهی حاصل خواهد شد و امروز جامعه بشری به آن نقطه رهایی نزدیک است.

وی با توجه به آثار و دستاوردهای عملیات وعده صادق که هنوز هم دشمنان را به اعتراف و اذعان به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران وادارد می‌کند تأکید کرد: پس از عملیات وعده صادق نظامی، اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: باید پایگاه‌های جنگ اقتصادی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی و مراکز فساد اقتصادی در اربیل، و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و دلار تلگرامی با یک عملیات دقیق اقتصادی مورد هدف قرار گیرد و همه فعالیت‌های تحریمی و تخریبی بر علیه اقتصاد کشورمان را بی اثر کنیم.

امام جمعه آستارا در پایان با اشاره به تذکرات قبلی در خصوص مرمت و بازسازی راه‌های روستایی گفت: همانطور که در چند ماه گذشته تذکر دادم راه‌های روستایی به هیچ وجه مناسب و شایسته مردم و نام نظام جمهوری اسلامی نمی‌باشد و موجب شرمساری مسؤولان در نزد مردم است.

وی تصریح کرد: در مراسم افتتاح بلوار شورا تذکری را به برخی اعضای شورای شهر دادم و اینجا هم تأکید می‌کنم خدمت به مردم بر اساس عملکرد مشهود است و با ژست و نمایش نمی‌توان ادعای مردمی بودن کرد.

حجت الاسلام باقری ارومی خطاب به شوراهای روستاها گفت: گزارشات موثق داریم که در بسیاری از روستاها و دهستان‌ها اعضای شورا مانع انجام فعالیت‌های عمرانی و صرف بودجه‌ها و هزینه‌ها در مسیر درست و قانونی آن می‌شوند.

وی از مسئولان ذیربط خواست تا نوع رفتار و عملکرد اعضای شوراهای شهر و روستا را به خوبی مورد دقت و بررسی قرار دهند و در انتخابات سال آینده در تأیید صلاحیت آنان حتماً لحاظ کنند تا افراد خائن که مانع پیشرفت کشور می‌شوند فرصت ورود به شورا را پیدا نکنند.

کد خبر 6095751

دیگر خبرها

  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند