Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:47:09 GMT

جمهوری اسلامی ایران نماد عزت و اقتدار است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۷۸۸۲

جمهوری اسلامی ایران نماد عزت و اقتدار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در مصلای نماز جمعه نهاوند با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع)، اظهار داشت: کسانی که تقوا دارند بی نیاز هستند و حرص و طمع زیادی ندارند و به کم و حلال قانع هستند اما اگر تقوا نباشد حرص و طمع خواب شب را از انسان می گیرد.

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) گفت: ایشان در بیانی فرمودند ملتی که در خط اسلام ناب است همه بسیجی هستند و امروز می فهمیم اسلام ناب همان اسلامی است که از قرآن و اهل بیت نشات می گیرد و عزتمند است و در برابر دشمنان با اقتدار برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه در مقابل اسلام ناب محمدی اسلام امریکایی است که در برابر دشمن ذلت پذیر است، گفت: ایران اسلامی که نشات گرفته از اسلام‌ناب محمدی است، هیچگاه در برابر ظلم کوتاه نمی آید و با ایستادگی آنها را وادار به عقب نشینی می کند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان و توصیه های رهبر معطم انقلاب، گفت: جمهوری اسلامی جمهوری عزت و عزت نتیجه راهبرد مقاومت است و اگر ما امروز به جایی رسیدیم که در سفر رئیس جمهور به نیویورک روسای جمهور کشورهای اروپایی از رئیس جمهور کرارا خواهش و تمنا می کنند تا جلسه ای با ترامپ داشته باشد نشان از عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه تحریم همراه با مذاکره یعنی تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ، گفت: اگر ما در دفاع مقدس ضعف نشان می دادیم به این جا نمی رسیدیم.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت تدبیر و بصیرت بود که توانست مملکت را حفظ کند و یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن نماند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه پیشنهاد مذاکره با فشار حداکثری به منزله تسلیم است و اروپا در این زمینه پادو و نوکر امریکاست، گفت: امریکا و اروپا منافع مشترک دارند چراکه جرات ندارند در برابر امریکا قد علم کنند.

وی با اشاره تهمت های واهی غرب به ایران در خصوص حمله یمن به آرامکو و متهم کردن ایران، گفت: آنها میخواهند با ایران به هر نحوی تسویه حساب کنند و هر گزینه ای دارند و برای دست و پا زدن به هرکاری متوسل می شوند.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه برخی در کشور متوجه توان دفاعی و بازدارنگی کشور نیستند، افزود: وقتی پهپاد مدرن آمریکایی در ارتفاع ۱۷ کیلومتری توسط ایران سرنگون شد آنها دانستند که توان ایران چقدر است و بر همین اساس حساب می برند و نمی توانند قد علم کنند.

وی بابیان اینکه دشمنان بدانند که جنگ با ایران منطقه خلیج فارس را نا امن می کند، گفت: مذاکره هیچ فایده ای ندارد.

کد خبر 4730149

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند اقامه نماز جمعه امام جمعه نهاوند هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان بیرجند بازگشایی مدارس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند

به گزارش جماران؛ امام جمعه رشت با اشاره به تحولات اروپا و آمریکا گفت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.

رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تلاش امام جعفر صادق (ع) در راستای گسترش اندیشه اسلام بود و در دوران امامت خویش چند کار اساسی انجام دادند که ثمرات آن را امروز در جامعه شیعی شاهد هستیم.

 

وی افزود: سه شنبه هفته آینده زمان خروج آمریکا از برجام و اعلام کاهش گام به گامی تعهدات هسته‌ای است، امام راحل درباره آمریکا می‌فرماید؛ این ابر قدرت‌ها می‌خواهند به همه جا مسلط شوند برخی دولت‌ها فکر می‌کنند که اگر در دامن آمریکا بروند موفق می‌شوند، اما بدانند اشتباه است.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هشت سال با صدام جنگ داشتیم این‌ها هر چقدر توانستند به رژیم بعثی کمک کردند، گفت: آمریکا هر چقدر طی این سال‌ها توانسته با کشور ما دشمنی کرده است.

فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

وی ادامه داد: امروز فرهیختگان دنیای اسلام جوانان اروپا و آمریکا را تحسین می‌کنند حقایقی که جمهوری اسلامی ۴۵ سال می‌گوید کسی باور نمی‌کرد، اما امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند خدا را شکر بیداری در جهان ایجاد شده البته جبهه استکبار همواره از بیداری اسلامی و ملت‌ها در هراس بودند.

فلاحتی اضافه کرد: استکبار جهانی برای اداره خود هیچ فردی برایشان مهم نیست هر کسی در عرصه بیداری قرار بگیرند برای اینکه خودشان بمانند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

امام جمعه رشت خطاب به همه مسؤولان اجرایی و قوای سه گانه کشور تصریح کرد: امروز شرایط خوبی حاکم است، امروز رسانه‌های جهانی به جان یکدیگر افتاده، صهیونیسم و استکبار جانی عقب نشینی کرده‌اند، اما گاهی مواقع دلخوری‌ها و مشکلاتی نیز در داخل است که باید توسط مسؤولان جبران و مشکلات رفع شوند.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است