Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@14:28:09 GMT

ضرورت همگامی قوا در فسادستیزی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۰۰۰

ضرورت همگامی قوا در فسادستیزی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، پنجم مهرماه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به تبیین بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و درس خارج فقه ایشان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همان‌گونه که رهبری نیز فرمودند یکی از درس‌های ارزنده دفاع مقدس اعتماد به نسل جوان و نتیجه گرفتن از این اعتماد بود.
یعقوبی ادامه داد: جوانان میدان‌دار در هشت سال جنگ تحمیلی امروز فرماندهانی هستند که با تلاش‌های خود زمینه خودکفایی و اقتدار ملی را فراهم کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه امروز هم باید به جوانان تکیه و اعتماد کنیم، یادآورشد: باید بزرگان و افراد باتجربه به‌منظور تداوم روند توسعه و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف تجربیات خود را در اختیار مدیران جوان قرار دهند.
یعقوبی با اشاره به اقدام دوگانه اخیر کشورهای اروپایی در قبال ایران، گفت: سران کشورهای اروپایی از یک طرف بدون سند و مدرک علیه ایران اطلاعیه صادر کرده و کشور ما را متهم به دست داشتن در حمله به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان معرفی می‌کنند و از سوی دیگر با وقاحت و پررویی تمام به دنبال برگزاری نشست با مسؤولان کشور ما هستند.
وی اظهارکرد: البته رئیس‌جمهور ما هم پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها داد و تأکید کرد که برای برگزاری نشست باید ابتدا تحریم‌های ظالمانه علیه ما را بردارند.
یعقوبی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون مبارزه با فساد، ضمن قدردانی از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان، اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با فساد تنها بر عهده قوه قضائیه نیست؛ بلکه باید سایر قوا و نهادها در این زمینه همراه و همگام شوند.
امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به انتخاب شهردار جدید مرکز استان، از او خواست تا از حاشیه پردازی دوره کرده و در عوض بیشتر به حاشیه شهر رسیدگی کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد. 

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید نمود.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد. 

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید نمود.  

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند