Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قشم گفت: دولتمردان به هیچ عنوان مردم را به اروپا و غربیان امیدوار نکنند و تنها با اتکا به داشته‌های داخلی و پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گسترده کشور راه دستیابی به اقتصادی پویا برای حل مشکلات را هموار سازند. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: دفاع مقدس برای همه اجتماع و به‌ویژه جوانان درس‌های مهم و عبرت‌آموزی دارد که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان ملت در مجلس خبرگان رهبری اشاراتی به این درس‌ها داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانکه مقام معظم رهبری تاکید کردند دشمن می‌داند تا زمانی که ملت ما پایبند به شعارهای انقلابی خود باشد نمی‌توانند ضربه‌ای به‌نظام اسلامی بزنند و بدین جهت دنبال منحرف کردن شعارها و ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند.

خطیب نماز جمعه قشم ادامه داد: دفاع مقدس درس‌آموز مقاومت و پایداری به همه مظلومان و مستضعفان و آزادگان جهان است و رزمندگان ما آموزه «ما می‌توانیم» را جلوه عملی بخشیدند.

آمریکایی‌ها می‌خواهند با مذاکره، مولفه‌های قدرت را از ما بگیرندآیت‌الله شاهچراغی: مذاکره با استکبار گرهی از مشکلات باز نمی‌کند / آمریکا غیرقابل‌اعتماد استمذاکره و هیچ دیپلماسی بدون مؤلفه‌های اقتدار ارزشی ندارد

وی ابراز داشت: زمانی ما ساده ترین امکانات را برای دفاع از خودمان در اختیار نداشتیم اما با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» جایگاه نظامی و قدرت دفاعی ایران در منطقه و جهان به حدی رسیده که پهپاد فوق مدرن آمریکا ساقط می‌شود و جسارت پاسخگویی ندارند و بار دیگر اگر هر کدام از نوچگان نظام استکبار به خود جسارت کوچک‌ترین تعرضی بدهند با پاسخی مواجه می‌شوند که برای همیشه آن‌ها را دچار خسارت و پشیمانی خواهد کرد.

امام جمعه قشم ادامه داد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی تجلی سخن حضرت امام مبنی بر «آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند» بود.

وی متذکر شد: همان گونه که رزمندگان با توکل بر خدا و مستغنی از قدرت‌های شرق و غرب عالم مادی با فعالیت جهادی مشمول نصرت الهی شدند و پیش رفتند امروز نیز با همین شیوه می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

تارم بیان کرد: این روحیه جهادی و توکل به خداوند باید سرلوحه کاری مسئولان ما باشد که به فرموده مقام معظم رهبری در مدیریت کشور باید با عزتمندی و اقتدار و بدون دستپاچگی، به جوانان کشور اعتماد کرده و مانند دوران دفاع مقدس با اتکا به توانمندی جوانان و تجارب مجربان مشکلات حادث را پشت سر بگذاریم.

وی ضمن حمایت از سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل مبنی بر نفی مذاکره زیر سایه تهدید، دفاع جانانه از مظلومان یمن و فلسطین و اتخاذ مواضع مقتدرانه دولت را مرهون فرهنگ انقلابی گری و ایثار و شهادتی دانست که چنین جایگاه مقتدرانه امروز را بسترسازی کرده است.

امام جمعه قشم خواستار آن شد که دولتمردان به هیچ عنوان مردم را به اروپا و غربیان امیدوار نکنند و تنها با اتکا به داشته‌های داخلی و پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گسترده کشور راه دستیابی به اقتصادی پویا برای حل مشکلات را هموار سازند.

وی با بیان این که موضع جمهوری اسلامی در مورد یمن تعیین سرنوشت مردم این کشور به دست خودشان بدون دخالت‌های بیگانه است، افزود: دفاع مشروع حق ملت مظلوم یمن است که از جایگاهی محکم و انسان دوستانه آخرین فرصت را برای صلح به ائتلاف داده‌اند و اگر دشمنان مردم یمن به جنایت‌های خود ادامه دهند باید بدانند امارات و عربستان هر دو زیر ضربات قدرتمندانه رزمندگان انصار الله خرد خواهند شد.

انتهای پیام/ز

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند