Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آزادی، دفاع مقدس را مظهر حماسه معنویت و آرمان‌خواهی و تدبیر و حکمت دانست و گفت: دفاع از هویت دینی و انقلابی تجربه ارزشمندی است که از دفاع مقدس به ما رسیده و امروز دشمنان باید در برابر اقتدار ایران اسلامی و مجاهدان انقلابی سر تعظیم فرود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «صابر آزادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آرادان ضمن  گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: معرفی اسلام به جهان مهمترین برکت دفاع مقدس است و درواقع دشمنان در ستیز با ایران نبودند و تنها مخالفت آن‌ها با اسلام در جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه موقت آرادان، از برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدا در آرادان خبر داد و افزود: تبلیغات فرهنگی و تشویق عموم مردم برای شرکت در این اجلاسیه در دستور کار قرار گیرد.

 

حجت الاسلام آزادی، بابیان اینکه شناسایی دشمنان اسلام از دیگر برکت‌های جنگ تحمیلی برای ایران بود، یادآور شد: بیش از ۴۵ کشور ضد اسلامی در جنگ تحمیلی علیه ایران و انقلاب اسلامی قیام کردند تا اسلام را از این کشور حذف کنند.

 

وی گفت: روحیه خودباوری و مجاهدت‌های ملت ایران سبب شد تا امروز ایران در محافل سیاسی و اقتصادی جهان به‌عنوان پایه اصلی حضورداشته باشد.

 

امام‌جمعه موقت آرادان، ضمن بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: مذاکره مجدد ترفندی از سوی دشمنان برای به ذلت کشاندن ایران اسلامی است.

 

وی بااشاره به اینکه هدف دشمنان از ترفند مذاکره مجدد تحمیل خواسته‌های آمریکا و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری است، اظهارداشت: ملت ایران اسلامی با مقاومت عزت خود را به دست آوردند و هرگز این عزت را پای میز مذاکره به حقارت نمی‌کشانند.

 

حجت الاسلام آزادی، با تأکید بر اینکه مذاکره مجدد یعنی پذیرش ذلت و فشار حداکثری، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به‌واسطه دفاع مقدس در زمره کشورهای پرقدرت جهان قرارگرفته است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اربعین حسینی نماز جمعه کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد