Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@10:14:33 GMT

جلسه کادر فنی استقلال با زکی پور و آقایی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۱۳۱

جلسه کادر فنی استقلال با زکی پور و آقایی

به گزارش وانانیوز، 

آندره آ استراماچونی بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرد که میلاد زکی پور و سجاد آقایی حق حضور در تمرینات این تیم را ندارند.

ظاهرا زکی پور بعد از دربی از عدم حضورش در این بازی ناراحت شده و همین موضوع باعث شده تا سرمبی استقلال وی را در اختیار باشگاه قرار بدهد. سجاد آقایی نیز از ابتدای فصل در بازی های استقلال به میدان نرفته و او نیز از نظر فنی مورد تائید استراماچونی قرار نگرفته اما قرار است این 2 بازیکن امروز با اعضای کادر فنی تیم استقلال به صحبت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه این 2 نفر امروز ساعت 15 در نشست با اعضای کادر فنی استقلال و همچنین یکی از نمایندگان باشگاه پاسخگوی کادر فنی بابت رفتار خود خواهند بود.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در جام حذفی به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش

با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت