Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ترکمانه معاون ستاد اجرایی فرمان‌حضرت امام (ره) درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال پویش مشق احسان دومین‌سال خود را سپری می‌کند.

وی با بیان‌ اینکه پارسال ۱۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی با همکاری گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار بین دانش آموزان‌توزیع شد، گفت: امسال بنا بود با همین مقدار پویش آغاز شود، اما پس از بازدید رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌از نمایشگاه نوشت افزار این‌میزان به ۲۵۰ هزار بسته رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه افزود: در این پویش سعی می‌شود میزان جمع آوری لوازم التحریر به ۲۵۰ هزار بسته برسد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: برای هدفمند کردن توزیع و استفاده از گروه‌های جهادی تمام‌مراحل مشارکت در پویش مشف احسان در بستر سامانه دنیا احسان دنبال می‌شود.

او با بیان‌اینکه این سامانه دو نوع مخاطب دارد، ادامه داد: گروه‌های جهادی، خیریه ها، سمن ها، فعالان اجتماعی، هیئت ها، مساجد و... اولین مخاطب این سامانه هستند.

بیشتر بخوانید: کمک ۲ میلیاردی مردم به پویش مشق احسان/ زائر اولی‌ها به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

ترکمانه افزود: گروه دوم‌مخاطبان آحاد مردم هستند که دوست دارند کمکشان به نیازمند واقعی برسد همچنین تمام‌مراحل را میتوانند از طریق این‌سامانه رصد کنند.

او با بیان اینکه مردم میتوانند از طریق سامانه #۱۵*۴۰۳۰* و سایت www.ehsun.ir کمک‌های‌خود را به این پویش داشته باشند، گفت: اتفاق جدید امسال این است که خیریه‌ها گروه‌های جهادی و فعالان این حوزه می‌توانند با بنیاد احسان مشارکت کنند.

ترکمانه گفت: این گروه‌ها می‌توانند با ثبت گروه خود در بخش ثبت سازمان سامانه دنیای احسان لینک پرداخت گلریزون در پویش مشق احسان به آن گروه داده می‌شود.

او با بیان اینکه با هر میزان مشارکت گروه‌های جهادی بر اساس قول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کمک‌ها دو تا سه برابر خواهد شد، گفت: لازن است همه گروه‌ها کمک ملی دانش آموزان نیازمند را دد سامانه واردکنند که بسته‌ها به صورت عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.

گفتنی است؛ بر اساس اطلاعیه‌های اعلام شده امسال پویش مشق احسان تا ۵ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان