Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزددر خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ و الهی بود که بدست بندگان صالح خدا رقم خورد.

آیت‌الله ناصری‌یزدی افزود: امروز نیز ایستادگی و مقاومت ما الهام گرفته از دفاع مقدس است که ما را در مقابل همه توطئه‌های استکبار مصون ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد گفت: نیت هدف و حرکت ما در سال‌های دفاع مقدس الهی و خدایی و برای رسیدن به کمال و ایستادگی در برابر ظالم بود.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان امید به آینده، ایستادگی، مقاومت، اعتماد به جوانان و حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی را بسیار مهم دانست که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: در سیستم آموزشی ما باید بیش از پیش به دینداری، تعهد، تعبد، تعقل و تفکر توجه شود چراکه  در این صورت است که جامعه مان در مسیر کمال بیش از پیش حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد