Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:10:36 GMT

مواضع رئیس جمهوری در سازمان ملل قابل تحسین است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۳۲۷

مواضع رئیس جمهوری در سازمان ملل قابل تحسین است

خطیب جمعه ساوه در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع)، گفت: موضع گیری های رئیس جمهوری کشورمان قابل تحسین است.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» افزود: همین رویه که جنایت های شیطان بزرگ برای ملت های دنیا تبیین شود و بدعهدی های آمریکا را همگان بدانند، بسیار موثر است.

وی باشاره به انتخابات سال جاری ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید مطابق شریعت اسلامی از تخریب شخصیت همدیگر بپرهیزند و مبنای کار خود را شفاف سازی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همه معلمان و کادر آموزشی مدارس باید بدانند که فرزندان مردم امانتی در دست آنها هستند.
امام جمعه ساوه افزود: باید در مدارس بر اساس آموزه  های اسلامی تلاش شود که شاخص های اخلاقی مانند امانت داری، صداقت، قانونپذیری، و دیانت به دانش آموزان آموخته شود.

وی گفت: در شرایط کنونی که سردمداران ظلم و در راس آنها ترامپ مواضع خصمانه ای نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند و به ناحق ما را متهم به جانبداری از تروریسم می‌کنند همه ارکان کشور باید مراقب توطئه ها باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: دولتمردان باید به مهمترین مشکل و مطالبه مردم یعنی مسائل معیشتی با مدیریت جهادی ورود کنند.

 حجت الاسلام سید « علی حسینی پور » خطیب جمعه خمین  نیز گفت: مقاومت و ایمان به وعده خدا  راهکار عبور از شرایط سخت اقتصادی است.
وی با اشاره به برخورد قاطعانه قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی گفت: قوای مقننه و مجریه با پیشگیری از مفاسد اقتصادی می توانند دستگاه قضایی کشور را در این راه سخت کمک کنند.
خطیب جمعه خمین با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی( ره) در دوران دفاع مقدس گفت: این کنگره و دستاوردهای با ارزش آن برای همیشه  در تاریخ باقی می ماند.
امام جمعه خمین افزود: دشمنان نظام از تمام امکانات خود برای تبلیغ علیه امامت و ولایت در نظام اسلامی استفاده می کنند و برای مقابله با این تبلیغات باید معارف اهل بیت (ع) به شیوه درست به نسل آینده معرفی شود.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: مردم این شهرستان در تمام دوران حساس تاریخ کشور نظیر دوران هشت سال جنگ تحمیلی در صحنه حاضر بودند و مشکلات شهرستان باید برطرف شود.
امام جمعه زرندیه گفت: مواضع رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد متناسب با سیاست های کلان نظام اسلامی و مایه عزتمندی کشور بود.

 حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مامونیه، گفت: بیانات دکتر روحانی در سازمان ملل در راستای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: اشاره رئیس جمهور به موضوع فلسطین، معامله شکست خورده غرب، حمایت از مردم یمن، انتقاد صریح و قاطع از سیاست های خصمانه امریکا از جلوه های بارز سخنرانی دکتر روحانی در سازمان ملل متحد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مواضع رئیس جمهوری ایران در واقع بیان حرف دل ملت های مسلمان و جبهه مقاومت بود و آنان را خوشحال کرد.

خطیب جمعه زرندیه اظهار داشت: در سفر رئیس جمهوری به سازمان ملل شاهد تراکم تقاضاهای روسای کشورهای اروپائی برای مذاکره با ایشان بودیم که این مساله نشان از عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: عزتمندی نظام اسلامی ثمره مقاومت جانانه ملت ایران و اقدامات غرور آفرین نیروهای مسلح با هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت است.

۳۰۷۵/۹۹۳۰/۴۸۹۶/۶۵۳۹ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی خمین نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عضو شورای شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نام‌گذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکا بر خرد جمعی در رفع مشکلات جوامع محلی دارد.

وی افزود: عضو شورای اسلامی شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سامانه سوت‌زنی شورا تصریح کرد: به‌طور روزانه تعداد محدودی مراجعه به این سامانه وجود دارد که بعضی از آن‌ها قابل استفاده و مهم بوده و مورد پیگیری قرار گرفته شده و بعضی دیگر نیز غیرقابل تأثیر بوده و اهمیت چندانی نداشته است.

مصور با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: در مسیری پیش می‌رویم که باید در صورت بروز اشتباه یا مشکلی جسارت عذرخواهی و حل مسائل پیش‌آمده را داشته باشیم تا بتوانیم به نقطه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم و وظیفه شوراها نیز همین است.

کد خبر 748399

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌