Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش خادمین افتخاری حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) آغاز به کارکرد. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش خادمین افتخاری حرم امام حسین(ع) با حضور 800 نفر از خادمین گزینش‌شده در سالن همایش‌های حوزه علمیه امام کاظم (ع) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش یک‌روزه است و کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام ربانی در بخش احکام، علی مردانی در بخش مسائل پزشکی، آیت‌الله میرباقری عضو خبرگان رهبری در بخش عقائد و اخلاق در بخش صبح برگزار شد.

121 موکب از قم به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنندمینابی‌ها در کربلا 14 روز از زائران اربعین پذیرایی می‌کنندکرمانشاه| با افزایش غیرقانونی نرخ جابه‌جایی مسافر در ایام اربعین برخورد می‌شود

در بخش دوم این همایش نیز پس از اقامه نماز جماعت و پذیرایی، سرهنگ سانی خانی به آموزش نکات امنیتی پرداخت و حجت‌الاسلام جوادی مقدم و کاظمی مباحث حجت‌الاسلام جوادی مقدم مربوط به حرم شناسی و بیان نکات خدمت را ارائه دادند.

این همایش عصر امروز با سخنرانی مسئولین کشوری و استانی و مدیران عتبه حسینی به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی