Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:58:06 GMT

مجازات مسی بخشیده نشد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۳۸۶

مجازات مسی بخشیده نشد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرجام خواهی اتحادیه فوتبال آرژانتین برای لغو یا کاهش محرومیت سه ماهه لیونل مسی از همراه تیم ملی آرژانتین به جایی نرسید و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی حکم در نظر گرفته شده برای کاپیتان آلبی‌سلسته را تأیید کرد.

مسی پس از باخت تیمش مقابل برزیل در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا ‌آمه‌ریکای تابستان امسال، مدعی شد که مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی زمینه قهرمانی برزیلی‌ها را فراهم کرد‌ه‌اند و آنها را به فساد متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برای او سه ماه محرومیت از همراهی تیم ملی آرژانتین در نظر گرفته شد که با وجود فرجام خواهی آرژانتینی‌ها پابرجا ماند.
به این ترتیب مسی نمی‌تواند آلبی‌سلسته را در بازی‌های دوستانه مقابل آلمان و اکوادور در روزهای نهم و سیزدهم اکتبر همراه کنی کند.

مسی که در حال حاضر در بند مصدومیت است، تا روز سوم نوامبر نمی‌تواند برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دهها هزار دانشجو در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین بر ضد کاهش بودجه دانشگاه ها تظاهرات کردند.

علاوه بر بوئنوس آیرس, در شهرهای بزرگ دیگر آرژانتین نیز، دانشجویان، فارغ التحصیلان و استادان ۵۷ دانشگاه در تظاهرات ضد دولتی شرکت داشتند.

دولت آرژانتین بودجه دانشگاه ها را با هدف کنترل هزینه های دولت کاهش داده است.

از زمان به قدرت رسیدن خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین در پائیز سال گذشته، بسیاری از طرح های ساختمانی و زیر بنایی عمومی نیز متوقف شده است.

میلی همچنین یارانه های دولتی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بر اثر اجرای این سیاست ها ارزش پول ملی آرژانتین در مدت ۵ ماه ۵۰ درصد کاهش یافته است. این کشور در ماههای گذشته بارها شاهد تظاهرات قشرهای مختلف مردم علیه سیاست های خاویر میلی بوده است.

کد خبر 6087939

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد