Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در خطبه‌های نماز جمعه امروز پنجم مهرماه سراسر کشور مسائل و موضوعات متنوعی از سوی ائمه جمعه مطرح شد؛ یکی از موضوعات «برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی» و سایر اقدامات قوه قضاییه در دوره تحول بود. تاریخ انتشار: 15:16 - 05 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۳۳۰

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در خطبه‌های نماز جمعه امروز پنجم مهرماه سراسر کشور مسائل و موضوعات متنوعی از سوی ائمه جمعه مطرح شد؛ یکی از موضوعات «برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی» و سایر اقدامات قوه قضاییه در دوره تحول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات رئیس قوه قضاییه، زمینه‌ساز رونق تولید
آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهارد اشت: اقدامات رئیس قوه قضاییه موجب امیدواری مردم شده است؛ رئیس قوه قضاییه در مورد رونق تولید دستورات و قوانین جدیدی را ابلاغ کرد که زمینه‌ساز رونق تولید در کشور است.

قوه قضاییه در دوره جدید بسیار پرشور و با انگیزه بوده است
حجت‌السلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار کرد: قوه قضاییه در این مدت که فعالیت جدید خود را آغاز کرده، بسیار پرشور و با انگیزه بوده است. البته اگر کسی مزاحم آنان نشود؛ متاسفانه امروز می‌بینیم، به دلیل نبود نظارت و بی توجهی دستگاه‌های مسئول فساد به کدام سمت رفته است. امروز همه باید در پیشگیری و درمان و مقابله با فساد ظاهر شوند.

عدالت‌خواهی، رویکرد انقلابی، مدیریت جهادی و عزم قاطع برای مقابله با فساد
حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر، گفت: آنچه در روزهای اخیر از سوی دستگاه قضا به معرض آگاهی مردم کشورمان می‏‌رسد، حاکی از عدالت‌خواهی، رویکرد انقلابی، مدیریت جهادی و عزم قاطع این قوه برای مقابله با فساد است که این امر توام با عقلانیت و فهم سیاسی و اجتماعی و تدابیر لازم، بروز و ظهور می‏‌یابد.

شجاعت و جدیت رئیس قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان اقتصادی و زمین‌خواران
حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین، بیان داشت: از رئیس قوه قضاییه که با شجاعت و جدیت به میدان آمده‌اند و مبارزه با مفسدان اقتصادی و زمین خواران را در دستور کار قرار داده‌اند می‌خواهیم به استان قزوین هم عنایت ویژه‌ای داشته باشند و در سفر‌های استانی، قزوین را در اولویت قرار دهند و از نزدیک شرایط کارگری، کارخانه ها، اوضاع زمین خواری و پرونده‌های موجود را بررسی کنند.

قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند مار هفت سر فساد را نابود کند
آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت، با اشاره به لزوم اهتمام قوای سه‌گانه برای مبارزه با فساد، گفت: فساد یک مار هفت سر است و قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند این مار هفت سر را نابود کند. مفاسد داخل استان گیلان نیز بدانند به زودی با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد و ثروت‌اندوزی
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد احمدی در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با تشکر از اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد و ثروت‌اندوزی برخی افراد، اظهار کرد: ملت ایران از قوه قضاییه حمایت می‌کند و به بیان مقام معظم رهبری، مبارزه با فساد نه تنها بر عهده قوه قضاییه بلکه وظیفه همه مسئولان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه قوه قضاییه مقابله با فساد سامانه شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد