Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:55:55 GMT

۴۴ باند قاچاق کالا در استان کردستان منهدم شدند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۴۵۳

۴۴ باند قاچاق کالا در استان کردستان منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کردستان، سردار علی آزادی اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۱۹۳ نفر در استان در ارتباط با کالای قاچاق دستگیر شدند.انهدام ۴۴ باند قاچاق کالا  در کردستان

وی با اشاره به توقیف ۶۴۰ دستگاه خودرو افزود: ۹۸۳ میلیارد و ۴۱ میلیون و ۱۶۸ هزار ریال ارزش کالاهای قاچاق کشف شده طی ۶ ماهه اول امسال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبال ۲۳ درصد از نظر ارزش افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۴۶۰ پرونده در حوزه قاچاق تشکیل شده است، اضافه کرد: در این مدت ۱۱۷ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۳۷ پرونده بالای پنج میلیارد ریال در رابطه با قاچاق در محاکم قضایی استان تشکیل شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۴۷۱ هزار و ۵۶۰ لیتر فرآورده‌های نفتی کشف شده که در مقایسه با مدت مشابقه سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش یافته است ضمن اینکه میزان کشفیات سیگار در این مدت ۲۳ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۴۰ نخ بوده که ۱۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سردار آزادی تاکید کرد: کشف ۲ هزار و ۵۲۵ دستگاه لوازم خانگی با ۱۴۳ درصد افزایش و کشف چهار هزار و ۱۲۲ دستگاه لوازم صوتی و تصویری با ۳۶۶ درصد افزایش از دیگر آمار کشفیات کالای قاچاق در نیمه نخست امسال است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: دارو با چهار میلیون و ۲۴۳ هزار قلم و ۳۳ درصد افزایش، پارچه با ۱۳۷ هزار و ۶۴۹ متر و ۳۲۷ درصد افزایش و گوشی تلفن همراه با یک هزار و ۶۰۵ دستگاه و ۱۸۷ درصد افزایش از دیگر آمار کشفیات کالای قاجاق در کردستان است.

سردار آزادی یادآور شد: چای با ۶ هزار و ۸۸۹ کیلوگرم، برنج با ۱۸ هزار و ۸۸۰ کیلوگرم و لوازم آرایشی و بهداشتی با ۳۱۴ هزار و ۸۴۶ قلم از جمله کالاهایی بود که میزان کشفیات در این مدت در مقایسه با مدت م شابه سال قبل با کاهش مواجه بوده است.

کد خبر 4730265

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کردستان علی آزادی قاچاق کالا هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۴۰ ثوب بلوز زنانه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبرگمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران