Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،احمد رحمانی مدیرعامل شرکت تعاونی پسته شکیبا در جمع فرماندار، نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس و جمعی از مسوولان جهادکشاورزی در مزرعه باغ زیتون روستای چاه ملک گفت: در این مزرعه سالانه ۶۰۰ تن انواع پسته کله قوچی، فندقی، بادامی، اکبری و احمد آقایی تولید می‌شود که برای راه اندازی آن ۴۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد رحمانی این تعاونی را در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به عنوان تعاونی برتر کشاورزی استان اصفهان معرفی کرد و افزود: افزایش کیفیت وبازدهی، فرایند بهداشتی بودن تولید و تولید محصول سالم از مهمترین ویژگی‌های مجهزترین ترمینال تمام مکانیزه فرآوری محصول پسته در شهرستان خور و بیابانک است.

او مساحت این واحد مکانیزه را چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع بیان کرد و گفت: هزار متر مربع این واحد مجهز به محوطه آفتابی برای خشک کردن پسته است که با بهره برداری از این کارخانه برای ۲۵ نفر بصورت مستقیم و ۶۰ نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

خوروبیابانک ۳۰۰ هکتار باغ پسته شامل کله قوچی، فندقی، بادامی، اکبری و احمد آقایی دارد.

انتهای پیام/م

  بهره برداری از ترمینال مکانیزه ضبط و فرآوری پسته خوروبیابانک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم) این گاوداری در اندونزی بزرگترین گاوهای جهان را پرورش می دهد (فیلم) نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید