Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2019 در تایلند امرزو با برگزاری رقابت های دسته سنگین وزنه پایان یافت. در رقابت های روز آخر، لاشا تالاخادزه غول گرجی با شکست رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع تواست علاوه بر کسب سه مدال طلا، به حکمرانی دو دهه ای ایران در دسته سنگین وزن پایان داده و رکورددار مطلق دسنگین وزن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تالاخادزه که پیش از این رکورد یکضرب بهداد سلیمی را شکسته بود، امروز نیز با مهار با مهار وزنه 264 کیلوگرم بعد از سالها رکورد دوضرب دسته سنگین وزن جهان که در اختیار حسین رضازاده بود را شکست تا ضمن کسب مدال طلا رکورددار مطلق دسته سنگین وزن جهان در تمامی حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع شود.
در پایان این رقابت ها چین، بلاروس و کره جنوبی عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و تیم وزنه برداری ایران به عنوان چهارمی بسنده کرد. 
علی رغم عملکرد قابل قبول ایران در این رقابت ها و کسب مدال های رنگارنگ، دو وزنه بردار اوتی در ترکیب ایران باعث شد تا وزنه برداری ایران رقابت نزدیک با بلاروس و کره جنوبی را واگذار کرده و نتواند روی سکوی تیمی جهان قرار بگیرد. کیانوش رستمی و محسن دادرس نفراتی بودند که در این رقابت ها اوت شدند.
در رده بندی مدالی نیز ایران با مجموع 6 مدال در جایگاه ششم قرار گرفت و چین با 23 مدال اول شد.
در وزنه برداری زنان نیز تیم ایران که برای نخستین بار در رقابت های جهانی شرکت کرده بود، با 50 امتیاز در جایگاه 47 دنیا قرار رگفت. 

*رده بندی تیمی مردان برحسب امتیاز به شرح زیر است:
1-چین 700 امتیاز (10 وزنه بردار)
2- بلاروس 505 امتیاز (10وزنه بردار)
3-کره جنوبی 491 امتیاز (10 وزنه بردار)
4- ایران 484 امتیاز (10 وزنه بردار)

*رده بندی تیمی مردان برحسب مدال به شرح زیر است:
1- چین 13 طلا، 6 نقره  و 4 برنز
2- گرجستان 5 طلا و 2 برنز
3- ارمنستان 4 طلا، 4 نقره  و 4 برنز
6- ایران 1 طلا، 2 نقره  و 3 برنز

 

*رده بندی تیمی زنان برحسب امتیاز به شرح زیر است:
1- چین 786 امتیاز (10 وزنه بردار)
2- کره شمالی 511 امتیاز (7 وزنه بردار)
3- آمریکا 482 امتیاز (10 وزنه بردار)
47- ایران 50 امتیاز (4 وزنه بردار)

*رده بندی تیمی زنان برحسب مدال به شرح زیر است:
1- چین 16 طلا، 8 نقره  و 6 برنز
2- کره شمالی 3 طلا، 10 نقره  و 4 برنز
3- آمریکا 3 طلا، 3 نقره  و 2 برنز

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور