Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@21:31:42 GMT

دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۸۳۰

دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر حمایت مردم از اقدام ها و برخورد انقلابی دستگاه قضایی در سپردن مفسدان به دست عدالت افزود: اعدام مفسدان اقتصادی و کسانی که به بیت المال دست اندازی کرده اند در ریشه کنی مفاسد اقتصادی و پیشگیری از تخلفات موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مفسدان اقتصادی از اجرای عدالت برنمی تابند خواستار ادامه برخورد دستگاه قضایی با دانه درشت ها و کسانی که حقوق مردم را زیرپا گذاشتند شد.
 
انتقاد از کم کاری دستگاه های نظارتی
خطیب جمعه اهواز از آنچه که کم کاری دستگاه های نظارتی و عمل نکردن آنها به وظایف قانونی خود نامید انتقاد کرد و افزود: سازمان بازرسی ، حراست ها و کسانی که وظیفه شان نظارت است باید بر بازار نظارت کنند و با کسانی که تخلف کرده و به مردم اجحاف می کنند برخورد کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: آنچه مسلم است هیچ کس بر قیمت ها و بازار نظارت نمی کند و هر کس هر طور دلش می خواهد عمل می کند و این زمینه را برای سوء استفاده بیشتر و ظلم به مردم فراهم می کند.

وی جوانان را به مطالبه گری در چارچوب قانون فرا خواند و درادامه بر مدیریت مصرف خانواده ها و نخریدن برخی کالاها که بی رویه گران می شوند با هدف کاهش قیمت ها در بازار تاکید کرد.
 
امروز جنگ ، جنگ اراده ها است
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه امروز جنگ ، جنگ اراده ها است افزود: آمریکا می خواهد با کشاندن جمهوری اسلامی ایران به پای میز مذاکره ، اراده خود را بر ما تحمیل کند ولی ملت و نظام اسلامی دست رد به سینه آمریکایی ها زد.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: مذاکره با دشمنی که با اعمال تحریم های غیرقانونی ، حداکثر فشار ظالمانه را به ملت ایران وارد کرده عقلانی نیست چرا که می خواهد به اهدافی که با تحریم به آن نرسیده با مذاکره به آن برسد.

وی با بیان اینکه دشمن یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران اسلامی به راه انداخته است افزود: در چنین شرایطی ما نیز باید آرایش جنگی به خود بگیریم و با استفاده از ظرفیت های فراوان داخلی ، آثار تحریم ها را به حداقل برسانیم.

امام جمعه اهواز رونق تولید با برداشتن موانع تولید را راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای گذر از شرایط فعلی ضروری بیان کرد و بیان کرد: تولید اشتغال را به دنبال دارد و سبب تقویت ارزش پول ملی می شود و می توان بر بیکاری افسار گسیخته غلبه کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر استفاده از ظرفیت های بی شمار داخلی برای رونق اقتصادی تاکید کرد و افزود: امید بستن به داخل ، ایجاد امید در جامعه و ورود جوانان خط شکن در عرصه های اقتصادی می تواند بن بست ظاهری را بکشند هر چند بر اساس آموزه های دینی و اسلامی چیزی به نام بن بست نداریم.

وی گفت: هرجا به جوانان انقلابی و خط شکن اعتماد کردیم و به آنان میدان دادیم موفق بوده ایم و هرجا اجازه ندادیم آنان ورود کنند آسیب دیده ایم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: چنانچه بتوانیم بر مشکلات اقتصادی فایق آییم و تحریم ها و سنگ اندازی های استکبار جهانی را بی اثر کنیم آنگاه اراده خود را بر دشمن تحمیل می کنیم.
حجت الاسلام موسوی فرد با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات ، سالروز شهدای تروریستی ۳۱شهریور ۱۳۹۷ را گرامی داشت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند