Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتقاء بخش توکهور هشتبندی به شهرستان یکی از مطالبات جدی مردم از دولت در سفر استاندار هرمزگان به این منطقه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، بخش توکهور و شهر هشتبندی شهرستان میناب در شرق استان هرمزگان با جمعیت 35 هزار نفر و وجود پتانسیل و ظرفیت های موجود در منطقه، زمینه رشد و توسعه را پیدا کرده و هم اکنون مردم منطقه خواهان ارتقاء این بخش به شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخش توکهور و هشتبندی میناب که قطب تولید محصولات کشاورزی در استان و کشور محسوب می شود با فراهم کردن زیر ساخت ها و حل برخی از مشکلات می تواند به شهر ستان ارتقاء یابد که تحقق این مهم نیازمند توجه و پیگیری های نماینده عالی دولت در استان هرمزگان و نماینده مردم شرق استان در مجلس در شورای اسلامی است.

 

اما در سفر روز گدشته استاندار هرمزگان و معاونین و برخی از مدیران کل به این منطقه، این موضوع به عنوان مطالبه جدی مردمی مطرح و از استاندارهرمزگان در خواست شد تا اقدامات لازم برای تحقق این مهم انجام شود.

 

تسریع در رونق و آبادانی در ارتقاءب خش توکهور و هشتبندی به شهرستان

 

آیت الله « غلامحسین رئوفی » از علمای برجسته منطقه در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه بخش توکهور و شهر هشتبندی یکی از نقاط مهم استان هرمزگان به شمار می رود، گفت: با توجه به اینکه این منطقه قطب بزرگ تولید محصولات کشاورزی استان و کشور محسوب می شود توسعه وپیشرفت منطقه امری ضروری است.

 

رئوفی بیان کرد: بخش توکهور و شهر هشتبندی باید به شهرستان ارتقاء پیدا کند تا هرچه سریعتر رونق و آبادانی در منطقه شکل بگیرد و شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه این بخش هنوز از مشکلات اساسی در حوزه راه و آب و بهدشت برخوردار است، افزود: تعریض و بهسازی راه ارتباطی و حادثه خیز محور توکهور هشتبندی از مطالبات مهم و دیرینه مردم در منطقه از استاندار هرمزگان است که نگاه ویژه وی را به این موضوع می طلبد.

 

رئوفی تصریح کرد: مرکز درمان بستر شهر هشتبندی سالهاست که ساخته شده و خاک  می خورد که تکمیل و تجهیز آن باید در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم قرار داده شود.

 

رئوفی تاکید کرد: انتخاب نام ترکیبی برای منطقه توکهور و هشتبندی برای ایجاد وفاق و همدلی بین مردم منطقه در دستور کار استانداری و وزارت کشور قرار گیرد.

 

تکمیل راه ارتباطی بخش به شهرستان میناب در دستور کار قرار گیرد

 

« محمد بهرامی »، رئیس شورای بخش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به این دیدار عنوان کرد: راه ارتباطی بخش توکهور که بخش از آن در سالهای گذشته بهسازی و تعریض شد نیمه تمام مانده است که از جمله موارد و مطالبات از استاندار هرمزگان بود.

 

بهرامی با بیان اینکه بخش توکهور و شهر هشتبندی از مشکلات  زیادی برخوردار است، گفت: تکمیل پروژه ای نیمه تمام در بخش های مختلف با جدیت دنبال شود تا مشکلت مردم کمتر شود.

 

 

رئیس شورای بخش توکهور افزود: محور ارتباطی بخش توکهور و شهر هشتبدی به مرکز شهرستان میناب بسیر خطرناک و حادثه خیز است که روزانه جان بساری از شهروندان در این جاده به خطر می افتد و نیازمندتکمیل برای جلوگیری از وقوع حوادث و خطرات احتمالی است.

 

ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش به اداره در بخش توکهور و شهر هشتبندی

 

« عبدالرسول رئوفی » یکی دیگر از اعضای شورای شهر هشتبندی نیز در این جلسه با تشریح مشکلات در حوزه آموزش وپرورش در این منطقه گفت:  با توجه به جمعیت هشت هزار نفری دانش آموزان بخش و مشلات پیش رو برای فرهنگیان ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش به اداره در دستور کار قرار گیرد.

 

رئوفی افزود: کمبود نیروی انسانی وتجهیز  وساخت فضای آموزشی وهنرستان مستقل یکی دیگر از مطالبات این نمایندگی از استاندار هرمزگان است.

 

نیازمند تامین ماشین آلات سنگین برای شهرداری شهر هشتبندی هستیم

 

« رستم خاکساری »، رئیس شورای اسلامی شهر هشتبندی با اشاره به اینکه شهرداری این شهر با کمبودها و مشکلات زیادی روبروست، عنوان کرد: باتوجه به پیگیری های انجام شده در گذشته برای شهرداری شهر هشتبندی نیازمند تامین ماشین آلات سنگین هستیم.

 

 

خاکساری گفت: شهرداری در زمان وقوع بحران فاقد هرگونه ماشین آلات سنگین است و برای حل مشکلات در زمان وقوع بحران این ماشین آلات ضروری است.

 

مشکلات را بررسی و برای حل آنها اقدام خواهیم کرد

 

« فریدون همتی »، استاندار هرمزگان در جمع مردم و شوراه های بخش و روستاها منطقه هشتبندی با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط سخت تحریم ها قرار دارد، گفت: ما در توانمان نیست که با این شرایط فعلی کشور همه مشکلات را حل و یا پروژها را به پایان برسانیم.

 

همتی افزود: ما در هر شهر، روستا و بخش از استان هرمزگان که سفر کنم با این قبیل مشکلات روبرو هستیم و با توجه به از دست دادن درآمدهای نفتی و ارزی بر اثر تحریم های ظالمانه نمی توان همه مشکلات را حل کرد.

 

استاندار هرمزگان ادامه داد: اکنون کشور با شرایط سختی اداره می شود ما هم نمی گذاریم که این مشکلات سبب تعطیل شدن پروژه ها و یا برطرف نشدن مشکلات مردم باشد.

 

وی با اشاره به بدهی 600 میلیارتومانی به پیمانکاران بیان کرد: ما اکنون در سطح استان بدهی زیادی به پیمانکاران داریم اما با این وجود که این پیمانکاران توان پرداخت حقوق کارگران خود را ندارند بر سر پروژه های استان با جدیت مشغول هستند.

 

همتی گفت: همه موارد و مطالبات و مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد با جدیت پیگیری و بررسی می کنیم تا برای حل آنها اقدام شود.

 

گفتنی است؛ بخش توکهور-هشتبندی با ۳۵ هزار نفر جمعیت که شغل اکثر اهالی باغداری و کشاورزی است در فاصله ۶۰ کیلومتری میناب قرار دارد و از مراکز عمده تولید محصولات کشاورزی و باغی در استان هرمزگان است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس اربعین حسینی هفته دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع یادواره شهدا خبرگزاری شبستان بخش توکهور هشتبندی شهرستان ارتقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد