Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس، در واکنش به آزادی نفتکش متخلف استینا ایمپرو گفت: این کشور با همپیمانان خود برای «محافظت» از حمل و نقل و قوانین بین‌المللی در منطقه تلاش خواهد کرد.

اخبار سیاسی- او مدعی شد: «استینا ایمپرو، به طور غیرقانونی بوسیله ایران توقیف شده بود و این بخشی از تلاش برای مختل کردن آزادی تردد دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای محافظت از حمل و نقل و قوانین بین‌المللی در حال همکاری با شرکای جهانی خود هستیم.»

صبح امروز خبرگزاری رویترز اعلام کرد نفتکش انگلیسی توقیف شده «استنا ایمپرو» بندر عباس را ترک و حرکت خود به سمت آب‌های بین المللی را آغاز کرد. (بیشتر بخوانید)

طبق اعلام رویترز، نفتکش استنا ایمپرو مسیر جدیدی را به سوی بندر رشید در دبی آغاز کرده است که در فاصله ۲۵۰ کیلومتری قرار دارد. همچنین طبق آنچه پایگاه ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهد، با سرعت عادی، این نفتکش احتمالا نیم روزه به این بندر خواهد رسید.

نفتکش استنا ایمپرو که با پرچم انگلیس فعالیت می‌کند، به دلیل نقض قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی در تاریخ ۲۸ تیرماه از سوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران توقیف شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نفتکش استنا ایمپرو خلیج فارس نفتکش انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است