Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها گرتا تونبرگ به یکی از سرشناس ترین چهره ها در فضای بین الملل شده است. این فعال زیست محیطی نوجوان که برای حفظ زمین مبارزاتی جدی را آغاز کرده است پس از حضور و سخنرانی در سازمان ملل متحد این بار در پی سفر به موترال کانادا و ادامه روند اعتراضی خود نسبت به تغییرات اقلیمی است.

جالب است بدانید او سعی می کنید مسیرهای خود را با وسایل حمل و نقلی طی کند که کمترین نرخ آلودگی زیست محیطی را دارند و مسیرها را با کشتی یا خودروهای الکتریکی می پیماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون او در آستانه سفر به مونترال با پیشنهاداتی از سوی طرفدارانش برای استفاده از خودروهای الکتریکی مواجه است.

تونبرگ در جریان گفتگو با یک نشریه سوئدی به این موضوع اشاره کرد و گفت: "آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر و فرماندار پیشین کالیفرنیا ماشین الکتریکی خود را به من و پدرم پیشنهاد داد."

گرتا تونبرگ ، فعال اقلیمی سوئدی 16 ساله قصد دارد در مونترال در یک تظاهرات پرشور درباره آب و هوا شرکت کند. تخمین زده می شود حداقل 300 هزار نفر در این راهپیمایی شرکت کنند. به نظر می رسد مردم از دیدن او در مونترال بسیار هیجان زده اند و پیشنهاد داده اند گرتا اتومبیل های برقی آنان را استفاده کند. اما یکی از جالبترین پیشنهادهایی که وی دریافت کرد ، از طرف شخصیت اصلی فیلم ترمیناتور بود.

مونترال کانادا از هفته ها پیش در حال برنامه ریزی برای راهپیمایی گسترده است. بعضی از مدارس کلاس هایی را برای امکان حضور و حمایت دانش آموزان از این راهیپیمایی لغو کرده اند. جاستین ترودو نیز اعلام کرده است که در کنار تونبرگ راهپیمایی خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گرتا تونبرگ کانادا فعال زیست محیطی آرنولد شوارتزنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد