Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از زمانی که شرکت توسعه نیشکر در استان خوزستان آغاز به کار کرد برکات زیادی به همراه داشت و از معضلات تولید شکر کاسته شد و وابستگی به واردات این محصول استراتژیک نیز کمتر شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری امروز ۵ مهرماه در حاشیه بازدید از کارخانه خمیرمایه و الکل رازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد اشتغال در استان خوزستان یکی از نیازهای اساسی کشور است که خوشبختانه به واسطه اجرای طرح توسعه نیشکر در این استان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شکر یکی از کالاهای استراتژیک و مورد توجه در جهان است و گام های شرکت توسعه نیشکر در تامین شکر کشور در جهت خودکفایی قابل تقدیر است و در این زمینه باید از مجموعه مدیران و کارگران این کارخانه تقدیر و تشکر شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه علی رغم واردات شکر، همیشه کشور در تامین این ماده غذایی دچار مشکل بود، تصریح کرد: از زمانی که شرکت توسعه نیشکر در استان خوزستان آغاز به کار کرد برکات زیادی به همراه داشت و از معضلات تولید شکر کاسته شد و وابستگی به واردات این محصول استراتژیک نیز کمتر شده است.

ناطق نوری عنوان کرد: تنوع محصولات تولید شده در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزایش یافته است. همچنین در این شرکت از ضایعات گیاه نیشکر نیز به صورت بهینه استفاده و محصولات جانبی فراوانی از جمله الکلپ، خمیرمایه، شکر دارویی، خوراک دام و ... تولید می شود و به مصارف مختلف می رسد.

وی با اشاره به آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار طرح توسعه نیشکر در استان خوزستان گفت: با همت، همکاری و دید وسیع آقای هاشمی و همکارانشان این طرح اجرایی شد و امروزه شاهد برکات و ثمرات این طرح برای مصارف داخلی در ابعاد مختلف و در حوزه صادرات و ارزآوری برای کشور هستیم.

ناطق نوری با بیان اینکه اشتغالزایی یکی دیگر از نکات مثبت طرح توسعه نیشکر است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در استان خوزستان یکی از نیازهای اساسی کشور بود و به واسطه اجرای این طرح در استان این اتفاق افتاد و باید از دست اندرکاران این طرح و استاندار خوزستان به عنوان حامی این طرح در استان تشکر و سپاسگزاری کنم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید