Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین، پس از هشت سال توقف مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان آبیک در زمین چمن مجموعه تختی شهر آبیک کلید خورد.

رضا یعقوبی رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در این مسابقات 6 تیم از شهرستان آبیک شامل سه تیم‌های جواهری منصور، افق و پیشگامان از آبیک و همچنین سه تیم روستایی شامل تیم‌های امید قشلاق، پارسه خاکشان و محمودیان شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات در زمین‌های چمن فوتبال شهر آبیک و روستای قشلاق در قالب 15 مسابقه برگزار شد که به مدت پنج هفته و در هر هفته، سه بازی برگزار شد.

این مسئول ورزشی ادامه داد: تیم فوتبال جواهری منصور به عنوان تیم قهرمان به عنوان نماینده شهرستان آبیک در سال آینده در مسابقات لیگ فوتبال دسته یک بزرگسالان استان قزوین حضور خواهد یافت.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک با اشاره به بهسازی زمین چمن فوتبال شهر آبیک و طولانی شدن مدت پروسه این امر بیان کرد: با پیگیری‌های مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک و حمایت‌های مسئول هیأت فوتبال استان قزوین آماده‌سازی زمین چمن فوتبال مجوعه تختی شهر آبیک اجرایی شد و در خرداد ماه امسال تحویل گرفتیم که دو رده مسابقات فوتبال هم برگزار شد.

یعقوبی افزود: با پیگیری‌های مستمر پس از هفت سال که مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان در شهرستان آبیک راکد مانده بود  و برگزار نشده بود را احیا کردیم و این مسابقات را برگزار کردیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم ایثار قهرمان شد.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان آبیک با حضور 11 تیم برگزار شده است، اذعان کرد: در این مسابقات، تیم پدیده قهرمان شد و تیم تکنیک برتر نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

به گفته رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک، 12 داور از شهرستان آبیک، داوری مسابقات فوتبال بزرگسالان این شهرستان را بر عهده داشته‌اند که اسمعیل دوشا یکی از داورانی است که در لیگ کشوری سوت می‌زند.

در اختتامیه مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان آبیک، تیم امید قشلاق هم نایب قهرمان شد و هم کاپ اخلاق را از آن خود کرد؛ همچنین از تعدادی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان آبیک، پزشک‌یار و داوران مسابقات فوتبال بزرگسالان لوح تقدیر اهدا شد.

در پایان، کاپ قهرمانی به تیم جواهری منصور آبیک و کاپ اخلاق به تیم امید قشلاق اهدا شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخلاق اداره ورزش و جوانان پزشک زمین فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان