Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم.

افراد زیادی از جمله ناینگولان، استروتمن، ژوان ژسوس، میرالم پیانیچ و کریستین ویری تولد توتی را تبریک گفتند. همچنین باشگاه رم نوشت:
پادشاه رم! تولدت مبارک حضور رود کرول، اسطوره هلندی آژاکس در تمرینات روز گذشته ناپولی رونالدو ژروم بواتنگ با انتشار تصویری از پسرش نوشت:
پادشاه جوان آماده تمرین اولیور کان به عنوان سفیر بوندس لیگا در پکن، چین کارلوس کی روش تولد پدرش را تبریک گفت عکس یادگاری زیبا از سفیران لالیگا از جمله دیگو فورلان، روبرت پیرس، مندیتا، گوتی، لوییس گارسیا، فرناندو هیه رو و ساموئل اتوئو ویکتور لیندلوف و نمانیا ماتیچ در تمرینات منچستریونایتد چلسی:
وقتی باید با رئیس یارگیری کنید! لیورپول:
احساس روز جمعه

توماس مولر و هم تیمی ها در فرودگاه مونیخ و آماده سفر برای بازی مقابل پادربورن نیمار و دوستانش در شهر بارسلونا:
تیم!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در برخی از مصاحبه امروزش در مورد اظهارات هوینس گفت:«اگر بخواهم این صحبت‌ها را بپذیرم و یا از آنها چشم‌پوشی کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد.» اما در آن لحظه کاملا مشخص بود که او هیچ علاقه‌ای برای نادیده گرفتن و یا پذیرفتن صحبت‌های هوینس ندارد.

هوینس روز جمعه گفته بود:«توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.

البته او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

«اینکه این صحبت از سمت رئیس ماست، طعم دیگری به این موضوع می‌دهد»، این را توخل درباره صحبت‌های هوینس گفت. او در صحبت با اسکای گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. من به‌خاطر مربیگری‌ام مصدوم شده‌ام. اگر در ۱۵ سال گذشته چیزی را با دستیارانم ثابت کرده باشیم این است که ما همیشه به بازیکنان جوان، به‌خصوص از آکادمی، در تمرینات و در زمین مسابقه فرصت می‌دهیم و با آنها برای پیشرفت کار می‌کنیم. سه نمونه در دوران مربی‌گری‌ام وجود دارد که می‌توانید ببینید. محتوای نادرستی است. من نمی‌توانم آن را درک کنم، من این صحبت‌ها را کاملاً بی اساس می‌دانم.»

توخل این احتمال را رد کرد که آیا او به دنبال گفتگو با هوینس است یا خیر. «اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و چهار روز قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»


در تمامی باشگاه‌های گذشته او در ماینتس، دورتموند، پاری سن ژرمن، در چلسی و یا اکنون در مونیخ، او همیشه باعث پیشرفت استعدادها شده است. پس از آوردن مثال‌های فراوانی از ماینتس، و سپس از آندره شورله تا کریستوفر انکونکو در پی‌اس‌جی، توخل اظهار کرد: هفته گذشته ما لوورو زونارک را به تیم اصلی آوردیم تا بابت تلاشی که در تمرینات انجام می‌دهد به او پاداش بدهیم.» آخرین حرف توخل درباره اظهارات هوینس این بود:«واقعا عجیب!»

دیگر خبرها

  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او