Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته گذشته ۱۱ زلزله با بزرگای ببشتر از ۲.۵ تا ۴.۶ ریشتر در ایذه استان خوزستان به ثبت رسید ضمن آنکه نیشابور استان خراسان رضوی با زلزله ۳.۳ و دماوند استان تهران با زلزله ۲.۵ لرزیدند.

به گزارش ایسنا، در هفته گذشته علاوه بر ثبت فوج لرزه‌ها در ایذه استان خوزستان در جیرفت استان کرمان زلزله‌هایی با بزرگای ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸، ۲.۵ و ۳.۸ و کوخرد استان هرمزگان زلزله‌های ۳.۸ و ۳.۴ رخ داد.

نیشابور استان خراسان رضوی نیز با زمین لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ لرزید و دماوند استان تهران نیز زلزله خفیف ۲.۵ را تجربه کرد.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۳۰ شهریور

در انبار آلوم استان گلستان زلزله ۲.۶، تخت استان هرمزگان زلزله ۲.۹، شبانکاره استان بوشهر زلزله ۲.۶، خوش رود پی استان مازندران زلزله ۲.۶، فریمان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹ و اندوهجرد استان کرمان زلزله ۲.۶ رخ داد.

یکشنبه ۳۱ شهریور

در اردکان استان فارس زلزله ۲.۵، خواجه استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۹، آق قلا استان گلستان زلزله ۲.۵ و سعدآباد استان بوشهر زلزله ۲.۷ به ثبت رسید.

در وحدتیه استان بوشهر بعد از زلزله ۲.۶ زلزله دیگری با بزرگای ۳ در عمق ۸ کیلومتری به ثبت رسید. کانون این زمین‌لرزه در ۱۱ کیلومتری وحدتیه،۱۴ کیلومتری شبانکاره و ۱۵ کیلومتری سعدآباد این استان بوده است.

دوشنبه اول مهر

در شبانکاره استان بوشهر زلزله ۲.۶، جوانرود استان کرمانشاه زلزله ۲.۶، شهداد استان کرمان زلزله ۲.۹ گزارش شد.

در جیرفت استان کرمان بعد از دو زلزله به بزرگای ۲.۸ و ۲.۵ دو زلزله با بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۰ کیلومتری و ۳.۳ در عمق ۱۶ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این زمین‌لرزه‌ها در ۴۲ کیلومتری جیرفت، ۴۶ کیلومتری عنبرآباد و ۴۶ کیلومتری فاریاب این استان بوده است.

درز استان فارس با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۲۱ کیلومتری لرزید. کانون رومرکز در ۱۱ کیلومتری درز استان فارس و ۳۹  کیلومتری رویدر و ۴۲ کیلومتری فین استان هرمزگان بوده است.

سه‌شنبه ۲ مهر

در سیه‌چشمه استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۸، جوانرود استان کرمانشاه زلزله ۲.۸، به ثبت رسید.

 ایذه استان خوزستان بعد از ثبت سه زلزله ۲.۹، ۲.۵ و ۲.۹ زلزله دیگری با بزرگای ۳.۲ در عمق پنج کیلومتری را تجربه کرد. کانون این زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری ایذه، ۳۹ کیلومتری قلعه تل و ۴۷ کیلومتری قلعه خواجه این استان گزارش شد. زلزله‌های ۳.۲ در عمق پنج کیلومتری، ۳.۳ در عمق پنج کیلومتری، چهار در عمق ۱۱ کیلومتری و ۴.۶ در عمق ۱۲ کیلومتری از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه به شمار می‌رود.

در نیشابور استان خراسان رضوی زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۴ کیلومتری رخ داد و کانون این رویداد در هفت کیلومتری نیشابور، ۱۹ کیلومتری فیروزه و ۲۸ کیلومتری عشق آباد این استان گزارش شد.

خانه زنیان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ را تجربه کرد که کانون آن در ۱۷ کیلومتری و رومرکز در ۱۷ کیلومتری خانه زنیان، ۳۶ کیلومتری بیضا و ۳۷ کیلومتری نودان این استان گزارش شد. 

در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۳.۸ در عمق هشت کیلومتری رخ داد و کانون این زمین لرزه در ۱۲ کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۳ کیلومتری قصر شیرین و ۳۰ کیلومتری گیلان‌غرب این استان بوده است.

تخت استان هرمزگان نیز زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد. کانون رومرکز در ۲۴ کیلومتری تخت، ۲۹ کیلومتری سرگز و ۳۴ کیلومتری قلعه قاضی بوده است.

چهارشنبه ۳ مهر

در کنارتخته استان فارس زلزله ۲.۸، شبانکاره استان بوشهر زلزله ۲.۷ رخ داد.

در ایذه استان خوزستان زلزله‌هایی با بزرگای ۳.۵ در عمق ۱۰ کیلومتری، ۳.۱ در عمق ۹ کیلومتری، ۳.۹ در عمق ۸ کیلومتری و ۲.۵ رخ داد.

قائمیه استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید. کانون این زلزله در ۱۸  کیلومتری قائمیه، ۲۰ کیلومتری نورآباد و ۲۷ کیلومتری بابامنیر استان فارس بوده است.

پنج شنبه ۴ مهر

چقابل استان لرستان زلزله‌ای با بزرگای ۴.۱ در عمق ۹ کیلومتری لرزید. کانون این زمین لرزه در ۸ کیلومتری چقابل و ۲۰ کیلومتری پلدختر استان لرستان و ۱۴ کیلومتری دره شهر استان ایلام گزارش شد.

در دماوند استان تهران زلزله ۲.۵ به ثبت رسید که کانون آن در شش کیلومتری دماوند، ۱۵ کیلومتری آبسرد و ۱۹ کیلومتری رودهن استان تهران بوده است.

در گلی داغ استان گلستان زلزله ۲.۵ و نهادوند استان همدان زلزله ۲.۷ رخ داد.

کوخرد استان هرمزگان زلزله‌ای با بزرگای ۳.۸ در عمق پنج کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در ۱۵ کیلومتری کوخرد، ۱۹ کیلومتری بستک و ۳۴ کیلومتری جناح استان هرمزگان بوده است. زلزله ۳.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری از دیگر رخدادهای این منطقه بوده است.

ایوانکی استان سمنان با زمین لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۹ کیلومتری لرزید. کانون این زلزله در ۱۶ کیلومتری ایوانکی، ۲۱ کیلومتری گرمسار و ۳۵ کیلومتری آرادان این استان گزارش شد.

در خرم آباد استان مازندران زمین لرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۸ کیلومتری گزارش شد و کانون این رخداد در هفت کیلومتری خرم آباد، ۱۱ کیلومتری تنکابن و ۱۶ کیلومتری نشتارود این استان بوده است.

در افزر استان فارس بعد از یک زمین لرزه‌ به بزگای ۳.۳ زلزله دیگری با بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری به ثبت رسید. کانون رومرکز در ۳۷ کیلومتری افزر و ۴۶ کیلومتری اسیر استان فارس و ۴۸ کیلومتری جم استان هرمزگان گزارش شد.

جمعه ۵ مهر

تازه آباد استان کرمانشاه زمین لرزه‌ای به بزرگای چهار در عمق هشت کیلومتری را تجربه کرد. کانون این زلزله در ۲۰ کیلومتری تازه آباد، ۲۵ کیلومتری جوانرود و ۲۹ کیلومتری کوزران این استان گزارش شد.

در درب گنبد استان لرستان زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایذه استان خوزستان دماوند نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند