Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های بسیج اساتید کشور برای مراسم اربعین گفت: ثبت نام برای اعزام به کربلا از طریق سامانه ساجد انجام می‌شود و در کنار آن دفاتر بسیج در اقشار مختلف یعنی دانشجویان، اساتید و کارکنان نیز می توانند به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ادامه داد: در بحث اعزام حتی در حوزه بسیج نیز کاروان نداریم؛ کاری که انجام می‌شود به صورت گروهی و چند نفره است منتها سازماندهی برای برنامه‌های بعدی را در ستاد اربعین در کانون‌های بسیج اساتید دنبال می کنیم.

او اضافه کرد: با این حال بحث تسهیلات چه برای کسانی که در سامانه ساجد ثبت نام می کنند و چه افرادی که از طریق کاروان ها اعزام می شود وجود دارد یعنی مشمول این تسهیلات خواهند شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنار این موضوع کاوش‌های توسط بسیج اساتید کشور در مجموعه بسیج اساید دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده تا تحقیقاتی در خصوص اربعین پژوهی توسط این اساتید انجام شود.

هاشمی در ادامه با بیان این که الزامی برای حضور دانشگاهیان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین نداریم اضافه کرد: اما تسهیلات و شرایطی را فراهم می‌کنیم که دانشگاهیان و دانشجویان بتوانند با خیال راحت در مراسم اربعین شرکت کنند. تسهیلات و امکانات در بحث دانشجویی به این صورت است که غیبت دانشجویان لحاظ نشده و موجه خواهد بود. اساتید هم می‌توانند کلاس جبرانی برگزار کرده و کارکنان نیز می‌توانند از مرخصی تشویقی بهره مند شوند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: در خصوص دفاع مقدس به دنبال این هستیم که اساتیدمان در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با یک سازو کاری بتوانند در ایام الله دفاع مقدس در کلاس های درس، سیره رزمندگان و شهدا و خصوصا مدیریت جهادی دفاع مقدس را تببین کنند.

او ادامه داد: به تازگی برخی اقدامات سازماندهی شده علیه ارزش‌های دفاع مقدس مثل حذف نام شهدا از معابر و خیابان اتفاق افتاده است که دستگاه های مسئول باید پای کار آمده و با این اقدامات برخورد جدی داشته باشند.

هاشمی از دادستان تهران درخواست کرد درخصوص این اقدام و متولیانی که باعث حذف نام شهدا در شهرهای مختلف و خصوصا شهر تهران شده اند اعلام جرم کرده و موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/

341 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است

به گزارش ایسکانیوز همدان، محمد رحیمی با اشاره به نقش و جایگاه معلمی گفت: نقش و جایگاه معلم چه در دین اسلام چه در آیین کهن ایرانی دارای مقام و منزلت بالایی است.

وی افزود: در جایگاه معلم همین بس که آن را هم‌تراز جایگاه انبیا می‌دانند و بهترین تفسیر را از جایگاه معلم دین مبین اسلام داشته است.

عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر بیان کرد: پس از خانواده اصلی‌ترین افرادی که در شکل‌گیری افراد نقش دارند معلمان هستند و گاهی نحوه برخورد یک معلم می‌تواند مسیر زندگی فردی را عوض کند

وی با بیان اینکه هر معلم در دوران کاری خود هزاران فرد را تربیت می‌کنند، تصریح کرد: نقش معلم در آینده‌سازی جامعه بسیار مهم و حیاتی است.

رحیمی بیان کرد: این را باید دانست که هر انسانی برای رسیدن به کمال نیاز به ارتباط به دیگران است تا در فعالیت‌های اجتماعی حرکت کند و راه‌ورسم زندگی را داشته باشد و چه کسی بهتر از معلم می‌تواند دراین‌بین نقش داشته باشد.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی ملایر گفت: تربیت یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در زندگی انسان است و هر معلم می‌توانند نقشی هم در این امر داشته باشد تا انسان را در راه صحیح حرکت دهد.

عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: تربیت صحیح و انتقال تجربیات گذشتگان و آموزش و راه رسم زندگی از اقدامات معلم است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه با تلاش‌های معلم در راه تربیت صحیح، سبب شکوفایی روح می‌شود، تصریح کرد: از سن هفت‌سالگی هر فردی در کنار معلمان حضور دارد پس نقش وی در تربیت انسان غیرقابل‌کتمان است.

محمد رحیمی با جایگاه شهید مطهری در کشور اشاره و بیان کرد: نام استاد شهید، دکتر مرتضی مطهری با علم، حقیقت، روشنگری و اندیشه گره‌خورده است.

مدرس دانشگاه در پایان افزود: مؤلفه‌های این شهید والا گمشده‌های امروز بشریتی است که می‌تواند نقشی مهم در تربیت افراد جامعه داشته باشد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229251 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد همدان

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد