Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در شنبه ۶ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۱۳ سارق و قاچاقچی موادمخدر در دشت آزادگان دستگیر شدند

سرهنگ سیدقاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح این شهرستان از سوی مأموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: ماموران در حین اجرای این طرح موفق شدند ۵ سارق حرفه‌ای و ۷ سوداگر مرگ را دستگیر نمایند و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۸۳ گرم انواع موادمخدر و مقادیر زیادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف گردید.

سرهنگ موسوی بیان کرد: همچنین ۴۲ دستگاه موتورسیکلت و ۷ خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و تعداد ۳۷ خودرو اعمال قانون و ۹۰ مورد تذکر لسانی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از شهروندان خواست با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

دستبند قانون بر دستان معتادان متجاهر و سارقان سابقه دار

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس، طرح پاکسازی مسیر دانش‌آموزان را از لوث وجود سارقان و مزاحمان خیابانی با هماهنگی مرجع قضایی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

او تصریح کرد: در حین اجرای این عملیات تعداد ۲ دستگاه خودروی سواری و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ شهبازی اذعان داشت:در ادامه طرح پاکسازی، تعداد ۴ نفر سارق سابقه‌دار دستگیر و ۸ نفر معتاد متجاهر از سطح پارک‌ها و فضای سبز نزدیک مدارس جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با اشاره به اینکه آموزش توصیه‌های انتظامی به کودکان و نوجوانان موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌گردد، از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، فرزندان و دانش‌آموزان خود را نسبت به تهدیدات خارج از خانه و مسیر مدرسه آگاه کنند.

 

انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی