Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@02:22:20 GMT

شهدا نماد مقاومت و ایثار هستند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۱۷۷۷

شهدا نماد مقاومت و ایثار هستند

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در دیدار با خانواده شهیدان میرزا محمدی با بیان اینکه برای کسانی که هر روز در یاد شهیدان هستند تمام سال هفته دفاع مقدس است گفت: هدف ما از دیدار با خانواده معظم شهدا این است که به خودمان یادآوری کنیم مدیون چه کسانی هستیم و چقدر بدهکار شهدا و خانواده های محترمشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کسانی که فرزندانشان را تقدیم دین و کشور کردند باید همیشه مورد تکریم باشند، شهدا و خانواده های محترمشان نماد ایثار و مقاومت در کشور هستند.

شهردار تبریز گفت: در سایه مجاهدت شهدای بزرگوارمان در جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، امروز در منطقه پر آشوب خاورمیانه کشور ما جزیره امن است.

ایرج شهین باهر با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: خودمان را موظف به زنده نگه داشتن یاد شهدا می دانیم و بر همین اساس است که طرح های مختلفی از جمله کوچه میزین افتخاری را در دستور کار قرارداده و اجرا می کنیم.

او در ادامه با اشاره به حذف شدن عنوان شهید از چند تابلو معابر گفت: حساسیت شهروندان در این موضوع باعث خوشحالی بود چون نشان داد مردم به یاد شهدا هستند و در برابر هرگونه بی احترامی به شهدا می ایستند.

شهردار تبریز گفت: در بررسی های صورت گرفته به عمدی بودن این اتفاق نرسیدیم، البته تحقیقات ما ادامه دارد، اگر عمدی در قضیه باشد با متخلفین به شدت برخورد می کنیم.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه شهدا برای همه ما عزیز هستند گفت: اجازه نمی دهیم کسی به ارزش ها و باورهای ما که در راس تمام آنها شهدا هستند توهین کند.

او افزود: در هفته های گذشته ابلاغ کردم در نامگذاری های جدید نام شهدا در اولویت باشد. این حداقل کاری است که می توانیم برای تکریم شهدا انجام دهیم. باعث افتخار است که معابر ما مزین به نام شهدا باشد.

شایان ذکر است در این دیدار، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورمیانه دفاع مقدس رئیس شورای اسلامی شهر شهرداری یاد و خاطره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی که مشق عشق می‌کند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در روزگاری که خسته از ماشینی شدن زندگی، دوری از محبت و ایثار و کمک شده ایم هر از گاهی انسان‌هایی پیدا می‌شوند که انسانیت و محبت و ایثار را به ما یادآوری می‌کنند.

خانم احمدی معلم پایه سوم مقطع ابتدایی مدرسه عمار یاسر در خیابان ایران گاز قزوین است.

این بانوی معلم با یک دنیا آرزو برای دستگیری از نیازمندان شیفته شغلش است و هرگز خسته‌ نمی‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند