Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در هفته گردشگری اقامتگاه بوم گردی کدخدا در روستای وربن و اقامتگاه بومگردی مولایی در روستای گازرخان الموت شرقی به بهره برداری می‌رسند.

خزائلی افزود: افتتاح مجتمع خدمات رفاهی ترنج واقع در اتوبان قزوین - زنجان و افتتاح موسسه آموزشی خانه سفیران گردشگری قزوین نیز از جمله برنامه‌های هفته گردشگری به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: همچنین برگزاری دوره آموزشی با محتوای «آموزش، اشتغال و مهارت» و همایش «گردشگری، اشتغال و نقش آن در رونق تولید» از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یادآور شد: مراسم تجلیل از برترین‌های صنعت گردشگری، برگزاری تور خبرنگاران به منطقه آوج و حضور کارشناسان حوزه گردشگری در مدارس به منظور معرفی مشاغل مرتبط با این حوزه در هفته گردشگری از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

دو اقامتگاه بوم گردی در منطقه الموت شرقی به بهره برداری می رسد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی