Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در اراِئه لیست برای مجلس و شورای شهر به دقت عمل نکرده است.

اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عملکرد فراکسیون امید و ارائه نامناسب لیست توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته مجلس اظهار کرد: معتقدم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در اراِئه لیست برای مجلس و شورای شهر به دقت عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق شورای شهر با تاکید بر اینکه در ارائه لیست نباید نگاه  سیاسی، حزبی و رفیق‌بازی مبنای باشد، تصریح کرد: باید بیشتر به فکر کارآمدی باشیم، در زمان ارائه لیست به اصلاح‌طلبان گفتم که چرا آقای ابوترابی‌فرد را وارد لیست نمی‌کنید؟

دوستی ادامه داد: آقای ابوترابی‌فرد که الان امام جمعه تهران است، اگر در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کرد، آیا از ده تا نماینده لیست امید بهتر نبود؟ ابوترابی‌فرد در صورت حضورش در مجلس می‌توانست منشاء اثر باشد زیرا شخصی متدین، دارای سابقه درخشان، برنامه‌ریز، اقتصاددان و نسبت به انقلاب و رهبری بسیار وفادار است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در زمان ارائه لیست مجلس به اصلاح‌طلبان اعتراض کردم، گفت: خطاب به اصلاح‌طلبان گفتم به جای اینکه افراد ناشناس را وارد لیست کنید، آقای ابوترابی فرد را در لیست قرار دهید، اکنون این حرف‌ها را به اصولگراها هم می‌زنم.

او افزود: اگر اصولگرایان در میان اصلاح‌طلبان شخص متدین، کارآمد، کاردان، سالم و پیرو خط امام را می‌شناسند چرا نباید آن را در لیست خود قرار دهند، معتقدم اصلاح‌طلبان و اصولگران هر دو در تهیه لیست دچار اشتباه شدند؛ از این سو باید به اشتباهات خود پی ببرند و نیروهای کارآمد و دلسوز نظام را مدنظر قرار دهند و مبنا خطی و حزبی نباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید؛ فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

۱- احمد نادری

۲- سمیه رفیعی

۳- حسین نجابت

۴- عبدالحسین روح الامینی

۵- ابوالقاسم جراره

۶- زهره سادات لاجوردی

۷- علیرضا سلیمی

۸- صالح اسکندری

۹- محمدحسین حسین زاده بحرینی

۱۰- سمیه گلپور چمرکوهی

۱۱- علی اصغر پورمحمدی

۱۲- علی طهرانی مقدم

۱۳- سید نظام الدین موسوی

۱۴- مجتبی رحماندوست

۱۵- مهدی شریفیان

۱۶- غلامحسین رضوانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229463 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران