Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبودوند با اشاره به افزایش موکب های قزوین در سال جاری گفت: ظرفیت ارائه خدمات به زائران اربعین در کربلای معلی افزایش می ‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی اربعین استان قزوین، «حامد کبودوند» در جلسه موکب داران و فعالان حوزه اربعین بیان کرد: باتوجه به اینکه سال جاری به عنوان نخستین سالی است که زائران ایران بدون ویزا به عراق اعزام می‌ شوند، پیش بینی این است که تعداد زائران اربعین افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین افزود: ۸۵ موکب در سال جاری از استان قزوین ثبت شده است و رشد خوبی را در موکب ‌های اربعین شاهد هستیم و مسائلی در حوزه موکب‌ ها وجود دارد و برخی تلاش دارند که بین ایرانی ها و عراقی ‌ها اختلاف ایجاد کنند، بنابراین از موکب داران خواهش داریم تا به این امر توجه داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: تمام دغدغه ستاد مردمی اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات، انجام فعالیت تجمیعی است و در قرارگاه نجف با پیگیری صورت گرفته توانسته ایم موکبی را در سه متری حرم مطهر امام علی (ع) با بیش از 7 هزار مترمربع زیربنا راه اندازی کنیم.

 

کبودوند اعلام کرد: برای نخستین بار ۱۳هزار مترمربع زیربنا را در شهر کربلا به یک موکب اختصاص دادیم تا بتوانیم زوار بیشتری را میزبانی کنیم که در این موکب طی سال های گذشته از تمام استان‌ ها و خارج از کشور پذیرایی صورت می ‌گرفت.

 

وی تصریح کرد: موضوع تروریست بیولوژیک مواد غذایی جزو موضوعات جدی در ایام اربعین است و موکب داران باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اضافه کرد: باتوجه به اینکه مدیریت زمانی خدمات مهم است، بنابراین از موکب داران درخواست داریم که مدیریت زمان ارائه خدمات را به گونه ای برنامه ریزی کنند که تا 2 روز پس از اربعین، امکان ارائه خدمات به زائران را داشته باشد و خواهش ما این است که نحوه توزیع وعده ‌های غذایی و اسکان به گونه ای بررسی شود که تا ۲۲صفر ادامه داشته باشد.

 

وی گفت: با توجه به حضور مواکب عراقی در ایران و دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتند، توصیه داریم که تمام موکب داران قزوینی هم پرچم ایران و عراق را با هم داشته باشند تا همدلی اتفاق بیافتد.

 

کبودوند یادآور شد: در سال جاری افزایش زائران چندین برابر خواهد بود براین اساس، دسته عزاداری در شب اربعین ناممکن است و حرکت دسته عزاداری یک شب قبل از اربعین صورت می ‌گیرد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس اربعین حسینی نماز جمعه کانون های مساجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع یادواره شهدا خطبه های نماز جمعه ستاد مردمی اربعین پیاده روی اربعین کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ ابوالفضل رفیعی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی گروه جهادی الکفیل و هلال احمر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان اظهارکرد: پذیرای این گروه جهادی در استان هستیم و این فرصت خوبی است برای استان و همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان و فعال در حوزه محرومیت زدایی، همه امکانات خود را در کنار هم قرار داده و نمونه کاملی از همکاری گروه‌های مردمی با یکدیگر با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مربوطه می‌باشد. ضمن اینکه اوج هم افزایی بین دستگاهی و بین بخشی را شاهد هستیم.

وی یادآوری کرد: از بدو ورود به مجموعه، برنامه‌های خوبی برای مراجعه کنندگان پیش بینی شده و با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی و خیریه در حوزه امدادی، پزشکی، داوطلبان هلال احمر و گروه‌های فرهنگی در حال ارائه خدمات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ارائه خدمات عمدتاً در حوزه دندانپزشکی، چشم پزشکی و معاینات عمومی و حتی برخی جراحی‌ها است و در این زمینه امکانات علوم پزشکی نیز در اختیار این عزیزان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این خدمات دیگری در مسیر و حاشیه اقدامات اصلی برای بهره برداری از این فرصت در زمان حضور مددجویان و خانواده‌ها پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همه اینها در راستای مردمی سازی امور تعریف می‌شود که از سیاست‌های مسلم نظام و دولت سیزدهم است چرا که مشارکت مردم در کمک به جامعه، باری از دوش دولت بر می‌دارد ضمن اینکه ارزش مهم‌تر همان حس مسئولیت پذیری و همکاری است و موجب احساس امید و رضایتمندی و ارتقا سرمایه اجتماعی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: حضور و همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر و داوطلبان آن در تسهیل‌گری و ارائه خدمات گروه جهادی الکفیل بسیار پر رنگ است که امید داریم این زمینه‌ای باشد تا در طول سال اقدامات مشابهی را داشته باشیم.

گفتنی است، با همکاری مشترک قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر زنجان، ۱۱۰ دندانپزشک و ۲۰۰ دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی ارائه و داروهای مورد نیاز مراجعان رایگان می‌شود

کد خبر 750271

دیگر خبرها

  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین