Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ادبی در تجلیل از مقام شامخ حضرت شیخ صدوق (ره) و رونمایی از ۷ کتاب، ۳۰ شهریور در شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این مراسم گفت: بزرگداشت عالمان و نویسندگان مدفون و در قید حیات شهرستان ری در چارچوب برنامه های «پایتخت کتاب ایران» در حال برگزاری است و این برنامه ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تاکنون برنامه های متنوعی از جمله: افتتاح کتابخانه، اهدای کتاب، ایجاد باشگاه های کتابخوانی، نشست های ادبی و فرهنگی، نقد کتاب، رونمایی از کتاب، افتتاح کافه کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب و حمایت از ناشران و نویسندگان در شش ماهه اول سال جاری برگزار شده است.

 

وی یادآور شد: حضرت شیخ صدوق (ره) به عنوان یک عالم وارسته و مولف کتاب های متعدد از جمله صاحب یکی از کتابهای اربعه شیعه در جهان اسلام شهرت دارد و به برکت وجود ایشان، برنامه رونمایی از هفت جلد کتاب تازه منتشر شده در جوار مرقد مطهر ایشان برگزار شد.

 

در ادامه برنامه تنی چند از شاعران در مدح شیخ صدوق (ره)، ایام محرم و هفته دفاع مقدس به شعرخوانی پرداختند.

 

همچنین از کتابهای «پویش حقیقت در منابع اهل سنت» (جلد 1)، «منتظران محشر»، «ظالمانه ترین ثروت ندوزی راجه به ریا» و «کشف التعمیه فی حکم تسمیه صاحب الزمان (عج)» تالیف حجت الاسلام و المسلمین حمید میرزایی و کتاب های شعر «منظومه ای از دعا»، «خرده سنگ های فیروزه ای» و «گلزار ناصری» سروده علی نصرآبادی رونمایی شد.  

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس اربعین حسینی نماز جمعه کانون های مساجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع یادواره شهدا خطبه های نماز جمعه شهرری رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • شیخ صدوق، روایتگر صادق احادیث
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد