Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امین بسیم مسئول واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین دوره جایزه نمایشنامه نویسی با هدف تولید نمایشنامه و معرفی نمایشنامه نویسان خلاق استان و دست‌یابی به تولیدات نمایشی مطلوب و اثرگذار، برگزار می‌شود.

او افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی، فضای مجازی و تأثیرات آن در دنیای امروز و کودک و نوجوان موضوعات و مضامین این فراخوان استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیم اضافه کرد: آثاری که بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده تولیدات حوزه هنری استان و انتشارات سوره مهر اقتباس نمایشی شده باشند از اولویت برخوردار خواهند بود.

او با بیان اینکه هر نویسنده می‌تواند سه اثر نمایشی به این مسابقه ارسال کند ادامه داد: آثار ارسالی پیش از این نباید در هیچ جشنواره یا مسابقه نمایشنامه نویسی شرکت کرده و یا نمایش آن‌ها اجرای عموم رفته باشد.

بسیم گفت: در این جایزه سه اثر منتخب معرفی خواهد شد و به تشخیص هیئت داوران این مسابقه، در صورت بالا بودن کیفیت آثار نمایشی می‌توانند از چهار اثر دیگر تقدیر کرد.

او افزود: آثار منتخب جشنواره با کمک هزینه حوزه هنری استان در سال ۹۹ اجرا خواهند شد و نمایشنامه‌های منتخب در کتابی با همین عنوان به چاپ خواهد رسید.

بسیم اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در سه نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده در محیط word (قلم نازنین ۱۴) تا ۲۲ بهمن ۹۸ به دبیرخانه مسابقه واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲، واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال نمایند.

انتهای پیام/ف

دومین دوره جایزه نمایشنامه نویسی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد