Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

گرفتن وقت سفارت و دریافت خدمات ویزا چالش‌برانگیز است، بخصوص اینکه آمار مهاجرت و سفر زیاد شده و اکثر سفارتخانه‌ها با فاصله زمانی زیادی وقت خالی می‌دهند.

بنابراین باید به ریز و درشت این مسیر آشنا باشید تا در فرآیند انجام خدمات ویزا، نه اعصابتان خورد شود، نه وقتتان هدر رود و نه پولتان. تجربه ما در ویزالند نشان داده بسیاری از متقاضیان ابتدایی‌ترین قوانین و اصول گرفتن ویزا را نمی‌دانند و این به خیلی از آنها ضرر می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما گوشه‌‌ای از تجربیاتمان را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم. اگر می‌خواهید وقت سفارت بگیرید، اول این مقاله را بخوانید. اگر هم حوصله یا وقت خواندن ندارید، همین الان با شماره 02633143000 تماس بگیرید تا همکاران ما هر آنچه را که می‌خواهید درباره خدمات ویزا بدانید برایتان توضیح دهند.

چند نوع وقت سفارت داریم؟

2 نوع؛ وقت عادی و وقت فوری.

فرض کنید به فستیوالی در ایتالیا دعوت شده‌اید که قرار است به زودی برگزار شود و شما زمان زیادی برای ماندن در صف سفارت ندارید. در این صورت، برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا می‌توانید به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید و با پرداخت هزینه بیشتر (و گاهی یکسان با وقت عادی) وقت فوری بگیرید. در این صورت امور اداری ویزای شما زودتر از حالت عادی انجام خواهد شد.

خودم وقت سفارت بگیرم یا به شرکت‌های خدمات ویزا بسپارم؟

اینکه بسیاری از مردم گرفتن وقت سفارت را به شرکت‌های خدمات ویزا می‌سپارند به این دلیل است که این شرکت‌ها به دلیل داشتن سابقه طولانی در کار با سفارت‌خانه‌ها، قلق‌های گرفتن وقت سفارت را بهتر از مردم عادی می‌دانند. مثلا آنها بهتر می‌دانند چه زمان‌هایی وقت‌های خالی سفارت باز می‌شود، کارت بین‌المللی بانکی دارند و با فرآیند پر کردن فرم ویزا آشناترند (در صورت یک اشتباه در فرم ویزا، ریجکت خواهید شد). اما اگر در این زمینه‌ها مشکلی ندارید، می‌توانید خودتان برای گرفتن وقت سفارت اقدام کنید.

برای گرفتن وقت سفارت انگلیس به کجا مراجعه کنیم؟

برای گرفتن وقت سفارت انگلیس باید از طریق کارگزار آن در ایران، یعنی شرکت VFS Global اقدام کنید، نوع ویزای درخواستی خود را مشخص، فرم ویزا را پر کنید و هزینه آن را با یک کارت بین‌المللی بانکی پرداخت نمایید. سپس این شرکت وقتی را برای تحویل مدارک در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید برای تحویل مدارک به کنسولگری بریتانیا در تهران مراجعه کنید، اما اگر وقت فوری می‌خواهید، می‌توانید از طریق کشورهای همسایه مانند امارات یا ترکیه اقدام کنید.

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا به کجا مراجعه کنیم؟

وقت سفارت ایتالیا برای متقاضیان ایرانی هم از طریق کنسولگری این کشور و هم از طریق کارگزاری CKGSIR تعیین می‌شود. هیچ تفاوتی بین تعیین وقت سفارت از طریق کنسولگری و کارگزاری وجود ندارد و در نهایت مدارک ویزای متقاضیان توسط کنسولگری بررسی می‌شود. در صورتی که وقت سفارت ایتالیا را از کارگزاری درخواست کنید، حدودا بین 7 تا 21 روز بعد می‌توانید برای انگشت نگاری مراجعه کنید. اما اگر وقت سفارت ایتالیا خود را از کنسولگری درخواست کنید، نزدیک ترین زمان مراجعه آن برای 2 ماه بعد می‌باشد.

 

حرف آخر:

تا جایی که می‌توانید در گرفتن خدمات ویزا مشورت کنید و اطلاعات مختلف را جمع‌آوری کنید. پیشنهاد ما به شما این است که حتی‌المقدور دریافت ویزا را به متخصص آن واگذار کنید. گرفتن وقت سفارت بعضی از کشورها سخت است، چون پرمخاطب هستند، مانند ویزای ایتالیا و گرفتن ویزای بعضی از کشورها سخت است، چون به راحتی به گردشگران ایرانی ویزا نمی‌دهند، مانند ویزای انگلیس. روزانه ویزای ده‌ها نفر در سفارتخانه‌ها ریجکت می‌شود.

گرفتن ویزا قلق‌هایی دارد که کارشناسان خبره آنها را بهتر از شما می‌دانند و احتمال خطا و گرفتاری‌های پیش‌بینی نشده آن را هم کاهش می‌دهند. ما به هزاران نفر مشاوره خدمات ویزا داده‌ایم و برای آنها ویزا گرفته‌ایم، از جمله ویزای شنگن، ویزای ایتالیا، ویزای انگلیس و ... . اگر به اینجا مراجعه کنید، می‌توانید نظر خیلی از مشتریان ما را بخوانید. حدیث، کامران و میلاد که ویزای شنگن، ویزای ایتالیا و ویزای انگلیس دارند از تجربه گرفتن ویزایشان با ما گفته‌اند. بخوانید تا با ما بیشتر آشنا شوید.

اما هیچ چیز جای صحبت کردن با کارشناسان خبره را نمی‌گیرد. آنها تجربیاتی دارند که در قالب مقاله و نوشته نمی‌گنجد. حتما با شماره 02633143000 تماس بگیرید تا همکاران ما در ویزالند این تجربیات را به شما منتقل کنند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول های بنیادی خونساز شد

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-19 (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!