Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد یک پژو به رانندگی نوجوانی ۱۶ ساله با درخت در یزد، به مرگ سرنشین ۱۵ ساله این خودرو و ضربه مغزی راننده منجر شد.

سرپرست پلیس راهور استان یزد روز شنبه به ایرنا گفت: شدت این حادثه رانندگی که در خیابان امام رضاعلیه السلام یزد رخ داد، به علت سرعت بالا به حدی بوده که پس از برخورد خودرو با درخت، موتور آن از جا کنده شده و تا فاصله زیادی از خودرو پرتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا زارع افزود: این ۲ نوجوان فاقد گواهینامه بودند و حادثه ناگوار یاد شده در نزدیکی محله حسن آباد یزد رخ داده است.

وی از خانواده‌ها خواست از در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه به افراد کم سن و سال و فاقد گواهینامه خودداری کنند.

به گفته وی همچنین یک موتورسوار ۷۰ ساله و فاقد کلاه ایمنی که ۳۱ شهریور ماه امسال بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو در خیابان صابر یزدی در بیمارستان بستری شده بود شامگاه گذشته به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد.

در نیمه اول امسال در حوادث رانندگی درون شهری استان یزد ۵۶ نفر جان خود را از دست دادند و سه هزار و ۳۲ نفر نیز زخمی شدند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!