Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:56:44 GMT

دختران بدمینتون باز قم صاحب ۲ پیروزی و یک شکست شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۳۰۴۴

دختران بدمینتون باز قم صاحب ۲ پیروزی و یک شکست شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بدمینتون بانوان قم امسال نیز در لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور حاضر است و پس از تلاش بی نتیجه برای صعود به لیگ برتر در فصل گذشته، امسال تلاش می‌کند این موفقیت را به دست بیاورد.

تیم بدمینتون بانوان قم در دور رفت مرحله گروهی مسابقات دسته اول کشور در شیراز شرکت کرد و پس از برگزاری ۳ مسابقه در دور رفت در جایگاه دوم قرار گرفت و برای کسب سهمیه صعود به مرحله نهایی باید این جایگاه را در دور برگشت نیز حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مسابقات، تیم بدمینتون بانوان قم در بازی نخست خود ۵ بر صفر به تیم قدرتمند فراز شیراز، میزبان مسابقات باخت اما در دومین مسابقه با همین نتیجه برابر تیم شرکت عمران شهر جدید گلبهار به پیروزی رسید.

در سومین و آخرین دیدار دور رفت، تیم بدمینتون قم در یک دیدار نزدیک و نفس گیر ۳ بر ۲ برابر تیم سام اکسون تهران صاحب پیروزی شد و این برد دلپذیر، دختران بدمینتون باز قم را در جایگاه دوم دور رفت قرار داد و فراز شیراز نیز صدرنشین این گروه شد.

دور برگشت این مسابقات قرار است ۱۷ و ۱۸ مهر برگزار شود که میزبان آن مشخص نشده اما احتمال این که قم میزبانی دور برگشت را بر عهده بگیرد وجود دارد. این مسابقات در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا برای کسب ۲ سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

کد خبر 4730416

منبع: مهر

کلیدواژه: بدمینتون مسابقات بدمینتون قم هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال دختران آسیا ۲۰۲۴ – اندونزی در حالی ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در بالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی از ایران به عنوان داور برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده است.

کد خبر 6091962

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال