Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:51:27 GMT

مادر خشمگین پسرش را به چاه انداخت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۳۱۴۳

مادر خشمگین پسرش را به چاه انداخت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، روز اول مهر زن جوانی از اهالی یکی از روستاهای اطراف کازرون با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پسر 9 ساله‌اش خبر داد. وی مدعی شد پسرش به مدرسه رفته و دیگر برنگشته است.

با این شکایت مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند پسرک اصلاً آن روز به مدرسه نرفته بود. بنابراین تحقیقات ادامه یافت و فرضیه کودک ربایی مورد بررسی قرار گرفت اما در ادامه ردیابی‌های پلیسی کارآگاهان به تناقض گویی‌های مادر ظنین شده و بازجویی‌ها از وی شدت گرفت تا اینکه سرانجام زن جوان لب به اعتراف هولناکی گشود و گفت: از دست شیطنت‌ها و اذیت‌های پسرم خسته شده بودم او را به چاه انداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب کارآگاهان به سراغ چاه هشت متری رفته و با کمک امدادگران آتش‌نشانی و اورژانس پسر بچه را که بشدت آسیب دیده و از فرط گرسنگی و تشنگی نیمه جان شده بود از عمق چاه بیرون کشیدند و کودک به بیمارستان اعزام و در آنجا بستری و تحت درمان قرارگرفت.

سرهنگ کاووس محمدی - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس - در این باره گفت:‌ در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت گرفته مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به‌دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است. زن جوان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.‌

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خشم گرسنگی تشنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای