Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند_سردار پاسدار احمدی گفت :آنهایی که دوباره گرایش به غرب و آمریکا پیدا کرده اند بدانند که ابهت آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس شکسته شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛سردار پاسدار "غلامرضا احمدی " از فرماندهان پیش کسوت دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای آبروی محله و شهید خاکساری مقدم که در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و در محله مسجد امام هادی (ع) بشرویه برگزار شد ؛ با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی گفت :شهدای عزیز و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگو گیری از شهدای کربلا و عبرت های آقا اباعبدالله الحسین (ع) قدم در راه جهاد و شهادت گذاشتند و به درجات و افتخاراتی نائل شدند که حتی برخی پیامبران به آن نرسیده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت : رسول خدا در باره شهدا فرموده اند که شهدا را خداوند قبض روح می کند این در حالی است که قبض روح پیامبران بدستور خدا ولی بدست عزرائیل است ؛بنا براین در این خصوص مقام شهدای عزیزی که در صحنه های نبرد حق علیه باطل به شهادت می رسند صاحب کرامت هستند و باید خیلی مواظب و مراقب رفتارهایمان در مقابل خون مقدس این عزیزان باشیم .

سردار احمدی با اشاره به حوادث جریانهای نفوذی هم گفت :مقام معظم رهبری نزدیک به پنج سال است که به مسئولین توصیه می کنند ؛وصیت نامه سیاسی _الهی حضرت امام (ره) را مطالعه و به آن عمل کنند ؛ولیکن برخی توجهی به این سفارشات مقام معظم رهبری ندارند .

این فرمانده پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس خطاب به برخی که تفکرات غرب گرایانه دارند گفت :کسانی که فکر می کنند میتوانند آمریکا و غرب را دوباره بزک کرده و به آنان تکیه کنند بدانند که رژیم متجاوز آمریکا پس از اینکه در مدت هشت سال دفاع مقدس نتوانست با رزمندگان اسلام روبرو شود ؛اقدام به سرنگونی هواپیمای مسافربری کرد و نزدیک به سیصد نفر از هموطنان بی گناه را به آتش کشید و با اعزام گروههای تروریستی شهید بهشتی عزیز و 72 تن از یاران انقلاب و همچنین رئیس جمهور و نخست وزیر این مملکت ولایی را به شهادت رساند که همه این جنایت ها را توسط عوامل نفوذی انجام داد که به ظاهر خودرامومن ؛ولایی و انقلابی جازده بودند .

وی گفت : غربگراها و عمال نفوذی دنیای استکبار بدانند که ابهت شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در هشت سال دفاع مقدس و توسط رزمندگان و شهدای عزیز شکسته شد و امروزه این جوانان عزتمند ما هر گز اجازه نخواهند داد تا دوباره آمریکا و غربی ها در بدنه نظام اسلامی نفوذ کنند .

سردار احمدی به پیشرفت های جبهه مقاومت هم اشاره ای داشت و گفت : امروزه با صدور الگوهایی از ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ظلم و جنایت دنیای استکباری به کشورهای عراق؛سوریه؛فلسطین؛لبنان؛بحرین؛یمن و حتی کشورهای آمریکایی زمینه آگاهی و بیداری جوانان فراهم شده و جبهه مقاومت در دنیا رو به پیشرفت نهایی و جهانی شدن است ؛و مقام رزمندگان جبهه مقاومت و محبوبیت آنان در دنیا خیلی بالاتر از رئیس جمهور آمریکاست .

در ادامه این مراسم سرهنگ دوم پاسدار "مهدی حسنی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه هم گفت : هدف از برگزاری یادواره شهدا و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت است ؛تا از روح بلند آنان الگو بگیریم و از مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند براحتی عبور کنیم .

 وی گفت :تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو عمل به وصایای شهدای عزیز است و باید با توسل به این شهدای عزیز نگذاریم دشمنان و عوامل نفوذی ما را از مسیر انقلاب اسلامی دور کنند .

سرهنگ حسنی همچنین یاد آور شد :مجموعه بسیجیان عزیز و نیروهای سپاه مصمم هستند برای تحقق فرمان مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز و همچنین بیانیه گام دوم تا پیروزی نهایی تلاشی مضاعف داشته باشند .

/انتهای پیام .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یادواره شهدا بشرویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال