Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگر اخراجی کارخانه نیشکر هفت‌تپه گفت: با توجه به اینکه اخیرا ۲۰ کارگر این کارخانه اخراج شده اند، چندروزی است اعتراضات کارگری این کارخانه از سر گرفته شده است.

کارگر اخراجی کارخانه نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت کارگران این کارخانه گفت: اخیرا ۲۰ کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه به بهانه پایان قراردادکاری، از سوی مدیریت این مجموعه اخراج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه افزود: ناگفته نماند که قرارداد این افراد ۳۱ شهریورماه به پایان رسیده، اما دلیل اصلی قطع همکاری، این مسئله نبوده و به دلیل حواشی اعتراضات سال گذشته، این اخراج صورت گرفته چرا که در ماه‌های اخیر این ۲۰ کارگر بدون هیچ حاشیه‌ای مشغول کار بودند.
وی اظهار کرد: با توجه به ایجاد این جوسازی‌ها در هفت تپه، چند روزی می‌شود که کارگران بخش‌های تجهیزات و کارخانه در واحد صنعتی هفت تپه دست به اعتراضات گسترده زدند. البته قرار است کارگران بخش کشاورزی نیز به این جمع اضافه شوند و علیه این اخراج‌ها اعتراض کنند.  
این کارگر اخراجی کارخانه نیشکر هفت تپه با بیان اینکه امید اسدبیگی، مدیرعامل کارخانه اهلیت ندارد، تاکید کرد: تمامی کارگران کارخانه بر این مسئله اتفاق نظر دارند که حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه در هفت تپه حضور پیدا کند تا به حل مشکل خصوصی سازی این کارخانه و پرونده سازی ها، اخراج‌ها و اهانت‌ها به کارگران و مردم منطقه بپردازد و پای صحبت‌های این کارگران بنشیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارخانه نیشکر هفت تپه اعتراضات کارگری قوه قضائیه خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) نحوه تولید کره در یک کارخانه پاکستانی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس