Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سهیل فضل وزیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع عملیات‌های اطفای حریق در سال جاری ۳۹۷ مورد آتش سوزی فضای سبز، کشاورزی و مرتع و جنگل، ۵۵ مورد اطفای حریق منازل مسکونی، ۴۴ مورد خودرو و ماشین آلات، ۱۴ مورد اماکن تجاری، ۱۴ فقره ضایعات و زباله، هفت فقره انبار، سه فقره صنعتی، ۲ مورد مراکز بهداشتی و درمانی و ۱۱ فقره سایر موارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج انجام ۱۶۴ فقره گرفتن حیوانات موذی و وحشی، ۶۳ مورد گیر کردن در آسانسور، ۲۴ مورد گیر کردن انگشتر در دست، ۲۴ مورد تصادف، ۱۹ فقره آبگرفتگی و سیلاب، ۱۶ فقره بسته شدن در، ۹ فقره سقوط در چاه و ریزش آوار و سه مورد برق گرفتگی را از جمله دیگر عملیات‌های انجام شده در حوزه امداد و نجات اعلام کرد.

او یادآور شد: سه مورد انفجار، سه مورد اقدام به خودکشی، سه فقره خفگی و گاز گرفتگی، سه فقره سقوط اجسام، ۲ فقره سقوط از ارتفاع، ۲ مورد ریزش آوار، ۲ مورد عملیات غواصی و ۱۱ فقره سایر موارد از دیگر عملیات‌های انجام شده در این حوزه است.

فضل وزیری با بیان اینکه امسال ۸۹۱ عملیات داخل محدوده شهر، پنج مورد خارج از محدوده و چهار مورد نیز در روستا‌ها انجام شده است، افزود: در عملیات‌های انجام شده تعداد سه نفر از آتش نشانان و ۵۹ نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده و هفت نفر از شهروندان هم در حوادث رخ داده جان باختند.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۸۳۶ نفر تحت آموزش‌های امدادی قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۲۸۰ نفر به صورت درون سازمانی و یک هزار و ۵۵۶ نفر نیز به صورت برون سازمانی بوده است.

هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که شامل سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی است، ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهرستان با ۱۵۳ نفر نیرو، خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می‌دهد که ۱۳۰ نفر از این نیروها، عملیاتی هستند.

در تقویم جمهوری اسلامی هفتم مهر با عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

آتش های که بدست آتش نشانان سنندجی خاموش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال در قالب  توافق‌ بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه زائران حج عمره عملیات بازگشت پس از ۱۰ روز  آغاز می شود.

قربانعلی  با بیان اینکه  بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند گفت: از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم. 

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵ هزار و ۶۱۰ زائر اعزام شوند. 

وی یادآور شد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد