Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه بازدید سرزده از صالح‌آباد، گفت: فاز یک بیمارستان شهدای این شهرستان با تلاش دانشکده علوم پزشکی تربت جام به عنوان بیمارستان محلی تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

صاحبی/

 معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه بازدید سرزده از صالح‌آباد، گفت: فاز یک بیمارستان شهدای این شهرستان با تلاش دانشکده علوم پزشکی تربت جام به عنوان بیمارستان محلی تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مأموریت کاری که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مسئولان دانشکده علوم پزشکی تربت جام و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد حضور داشتند، دکتر قاسم جان بابایی افزود: از نظر فیزیکی ساخت بنای بیمارستان تقریباً پایان یافته و قسمت اعظم تجهیزات و امکانات این بیمارستان هم از وزارتخانه تحویل گرفته شده و این روند تا زمان تکمیل و تجهیز کامل ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: فعلاً با راه‌اندازی فاز نخست بیمارستان محلی صالح‌آباد مردم این شهرستان از خدمات اورژانس شبانه روزی و خدمات تخصصی سرپایی و دیالیز بهره‌مند می‌شوند و در فازهای بعدی گام به گام این بیمارستان مجهزتر می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: اقدامات بسیار خوبی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام انجام شده و بیمارستان بسیار قدیمی طالقانی بازسازی شده و به زودی به عنوان بیمارستان زنان و زایمان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان