Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دومین جلسه شورای مشورتی کنترل کیفی تجهیزات پزشکی در دوم مهر ماه 1398 برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهندس محمدمهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی گفت: پیرو برگزاری اولین جلسه شورای مشورتی کنترل کیفی در تاریخ 13 شهریور ماه 98  با هدف تعیین نقشه راه در حوزه کنترل کیفی، دومین جلسه شورا با حضور اعضا روز سه شنبه دوم مهر ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازنگری در ضوابط و قوانین ناظر بر این حوزه با هدف تقویت توان نظارتی، سامان دهی بازار به‌ منظور افزایش شفافیت عملکرد شرکت ها و به حداقل رساندن تخلفات احتمالی، برنامه‌ریزی نظارت بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت دوره‌ای و همچنین بروز رسانی موارد فنی و فرهنگ سازی در این حوزه از جمله اهداف اصلی تعیین شده در نقشه راه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی می‌باشد.
مهندس علاالدین ضمن تاکید مجدد بر رعایت منشور اخلاقی توسط شرکت‌ های کنترل کیفی بعنوان مرام نامه فعالیت در این حوزه عنوان کرد: با توجه به اجرایی شدن ساز و کار ماده 99 آیین نامه تجهیزات پزشکی و تشکیل هیات بدوی جهت رسیدگی به تخلفات این حوزه و با عنایت به اینکه شرکت‌ های کنترل کیفی متعهد به رعایت منشور اخلاقی هستند، توجه جدی شرکتها به این موضوع ضروری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنترل کیفی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

منابع دیپلماتیک از درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه غیرعلنی شورای امنیت جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی کشف‌شده در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است