Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:49:58 GMT

دیدار روسای فدراسیون‌های کشتی و پزشکی ورزشی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۴۰۲۱

دیدار روسای فدراسیون‌های کشتی و پزشکی ورزشی

روسای فدراسیون‌های کشتی و پزشکی ورزشی بر توسعه تعامل این دو فدراسیون تاکید شد. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که صبح امروز(شنبه) در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، غلامرضا نوروزی با اشاره به تدارک ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی برای حمایت از فدراسیون های المپیکی و مدال آور، تصریح کرد: برنامه ها و تلاش ما همواره بر محور ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش در سراسر کشور استوار بوده است  چرا که خدمت به جامعه ورزش را وظیفه خود می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان مانند دیگر رویدادهای بزرگ بین المللی ورزش (المپیک و بازی های آسیایی) طبیعی است که با توجه به درپیش بودن بازی های المپیک 2020 توکیو تلاش دوچندانی برای ارائه خدمات به ورزشکاران و قهرمانان المپیکی داریم و به هیچ عنوان فدراسیون های المپیکی از جمله کشتی را به حال خود رها نکرده و طیف وسیع خدمات خود را به قهرمانان این ورزش افتخارآفرین نیز ارائه می کنیم.

علیرضا دبیر نیز با اشاره به برنامه های فشرده فدراسیون کشتی در ماه های پیش‌رو گفت: برای پیشبرد برنامه های کشتی کشور حساب ویژه ای روی حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی کرده ایم بویژه در مقوله آسیب های ورزشی، انتظار داریم مانند گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی ما را در قبل، حین و بعد از وقوع آسیب های ورزشی به بهترین شکل حمایت کند و اطمینان دارم با توجه به رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی از این بابت هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

در این دیدار تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشت و گزارشی از اقدامات انجام شده این فدراسیون در ماه های گذشته برای فدراسیون های المپیکی بویژه کشتی را ارائه کرد.

دبیر: برای المپیک 2020 قول مدال نداده‌ام/ این واقعیت کشتی ما است در فرنگی 3 و در آزاد 4 سهمیه نگرفتیم/ برای بالادستی‌هایم ناز نمی‌کنم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون کشتی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فدراسیون کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس