Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@07:28:22 GMT

راز تلاش نفوذی‌ها برای حذف نام شهیدان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۴۰۵۳

راز تلاش نفوذی‌ها برای حذف نام شهیدان

 آخرین روزهای سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را سپری می کنیم.هفته دفاع مقدس تمام میشود اما دفاع مقدس همچنان ادامه دارد!

آخرین روزهای سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را سپری می کنیم.هفته دفاع مقدس تمام میشود اما دفاع مقدس همچنان ادامه دارد!  دفاع مقدس بدون تردید از اثرگذارترین مقاطع چهار دهه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دفاع مقدس یادآور «جنگ جهانی» علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران است و اگر هیچ رویداد دیگری جز دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، همین هشت سال برای اثبات عنایت خدای متعال به این انقلاب و امدادهای آشــکار و غیبی او برای حفظ انقلاب کفایت میکرد!
چگونه می شود حدود ۴۰ کشور شامل ابرقدرت‌ها و همه قدرت های بزرگ و کوچک جهانی و منطقه ای با آخرین تجهیزات اطلاعاتی و نظامی و حمایت کامل سیاسی و اقتصادی در یک طرف جمع شوند و نتوانند بر طرف دیگر که کشوری تازه انقلاب کرده، فاقد نیروی مسلح آماده، تحت محاصره شدید اقتصادی و نظامی و بی‌بهره از حمایت کشوری مؤثر بوده، غلبه کنند و سرانجام مجبور به عقب نشینی کامل از تمام اراضی اشغال شده شوند؟ چگونه می شود کشور حمله کننده متجاوز شناخته شود و موظف به پرداخت خسارت گردد؟ دفاع مقدس یک رویداد تمام شــده نیســت که بخواهیم بــه آن فقط نگاه تاریخی داشته باشــیم، بلکه رویدادی است که در همین امروز و فردای ما نیز آثارش آشکار و قابل مشاهده است.  باور به »مقاومت« به عنوان یک نظریه تضمین کننده استقالل و پیشرفت کشــور پس از خود انقلاب اســلامی، مرهون دوران دفاع مقدس است. «خودباوری» و اعتماد به نفسی که سر منشأ تمامی دستاوردهای دفاعی و غیردفاعی کشور اســت از ثمرات و برکات دوران دفاع مقدس است.  و عدم جرئت دشمن برای تکرار تجاوز نظامی به ایران اسلامی نیز نتیجه تجربه ای است که از دوران دفاع مقدس بدست آورده است.  دشمن در محاسبات خود حتماً این نکته را در نظر دارد که، کشوری که در نخستین سال‌های انقلابش و در شرایطی که ثبات سیاسی لازم را نداشته و منافقین تروریست داخل کشــور را ناامن کــرده بودند و گروهک‌ها برخی مناطــق مرزی و به خصوص کردستان را به آشوب کشیده بودند و اقتصاد کشور بدترین شرایط را تجربه میکرد و حتی به سیم خاردار نیاز داشت و برای وارد کردنش تحت محاصره بود، توانست علیه جبهه ای گسترده از دشمنان ایستادگی کند و عقب ننشیند حتماً و به طریق اولی امروز که ثبات سیاســی و انسجام درونی اش مثال زدنی است، نفوذ منطقه‌ای‌اش غیرقابل تردید است و توان دفاعی اش لرزه بر اندام دشمن انداخته، غیرقابل شکست است.  زنده نگه داشتن دفاع مقدس و بهره بردن از گنج دوران جنگ، برای تداوم انقلاب و تضمین پیشــرفت‌های بیشتر کفایت میکند و این است سر و راز تلاش نفوذی‌های دشمن برای به فراموشی سپردن آن دوران؛ هر روز به شکلی و امروز با حذف نام مقدس و مبارک «شهید» از کوی و برزن!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند