Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ داریوش بیات‌نژاد، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در سطح ملی و استانی برای واگذاری مراکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران اظهار کرد: امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر از سوی مدیریت شهری رقم بخورد و این مراکز به بهزیستی واگذار شود.

وی تصریح کرد: البته سازمان بهزیستی به هیچ عنوان قصدی بر ملکیت این مراکز نداشته و نخواهد داشت و در واقع براساس تصمیماتی که در سطح استانداری و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گرفته شده است، قرار است این مراکز از طریق سازمان بهزیستی به انجمن‌های فعال در حوزه کاهش آسیب و توانمندسازی معتادان بهبود یافته قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: امیدواریم مدیریت شهری این مراکز را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دهد تا این سازمان بتواند با سازوکاری  مشخص شده این مراکز را برای ساماندهی و کاهش آسیب و توانمندسازی در اختیار موسسات و انجمن‌های فعال قرار دهد.

بیات‌نژاد گفت: براساس مصوبه استانداری تهران، 8 مرکز در قالب تفاهم‌نامه‌ای در اختیار بهزیستی قرار خواهند گرفت و این مراکز از طریق سازمان و در قالب یک قرارداد به موسسات در حوزه کاهش آسیب قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به اختصاص دو مرکز برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی از سوی شهرداری تهران به سازمان بهزیستی اشاره و تصریح کرد: این دو مرکز با شرایط مناسب به بهزیستی واگذار شد و سازمان نیز از طریق قراردادی این دو مرکز را در اختیار دو موسسه تخصصی قرار داد که  از اقدام معاونت اجتماعی شهرداری تهران در این زمینه قدردانی می‌شود.

بیات‌نژاد افزود: طی دو، سه هفته گذشته فرآیند تحویل ساختمانها در مناطق 5 و 8 انجام شده و ساماندهی کودکان کار و خیابانی به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: دو مرکزی که از سوی شهرداری تهران برای پذیرش و ساماندهی کودکان کار و خیابانی به بهزیستی واگذار شده است در دو منطقه 5 و 8 قرار دارد و یکی از این مراکز پذیرای کودکان ایرانی و دیگری پذیرای کودکان اتباع است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: کودکان کار و خیابانی پس از جمع‌آوری از سطح شهر، در دو مرکز اشاره شده غربالگری و پذیرش می‌شوند و در ادامه از خدمات در نظر گرفته شده استفاده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران بهزیستی شهرداری تهران کودکان مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری