Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت اله نوروزی گفت: زمین حفاری جبهه غربی تونل خط دوم متروی اصفهان به پیمانکار این بخش از پروژه تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان «قدرت اله نوروزی» در حاشیه نشست مشترک شهرداری اصفهان و پیمانکار جبهه غربی خط دو مترو اصفهان با اشاره به تحویل زمین محل شروع فعالیت به پیمانکار گفت: در اولین فرصت «تی بی ام» مربوطه به اصفهان وارد و حفاری تونل غربی خط دوم مترو آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شهردار اصفهان افزود: جبهه شرقی تونل خط دوم دارای دو مسیر است و جبهه غربی با یک تونل به نقطه تقاطع دو جبهه که در زینبیه است، حفاری می شود و قطعا زمان حفاری در این جبهه سریع تر خواهد بود. 

 

نوروزی با بیان برنامه ریزی های انجام شده برای راه اندازی تراموا در نقطه مرکزی شهر اصفهان گفت: 35 درصد از کل هزینه های تراموا برای ایجاد زیرساخت ها و 65 درصد برای تأمین ناوگان صرف می شود و سیاست ما در شهر اصفهان این است که حداقل یک خط تراموا تا دو سال دیگر ایجاد شود که در این زمینه هم جلسه ای با طرف مذاکره کننده برگزار و توافقات خوبی حاصل شده است.

 

وی مسیر میدان جمهوری اسلامی به میدان آزادی را گام اول و خط حاشیه رودخانه زاینده رود را گام دوم خط تراموا در اصفهان دانست و افزود: در مورد زیرساخت های راه اندازی تراموا در اصفهان با مشکل آماده سازی مسیر یا آزادسازی مواجه نیستیم اما بحث تأسیسات شهری مانند خطوط آب، برق، گاز و... مطرح است که درحال بررسی هستیم تا در صورت جابجایی با مشکل روبرو نشویم و بعد از طی شدن مراحل قانونی ایجاد تراموا در اصفهان شاهد کلنگ زنی این خط باشیم.

 

نوروزی در پایان ادامه داد: در اولین فرصت تفاهم نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و طرف مذاکره کننده تنظیم و مصوبات لازم از شورای شهر اصفهان و سایر مراجع دریافت خواهد شد.

 

گفتنی است؛‌ عملیات حفاری تونل خط دوم متروی اصفهان از جبهه غربی آغاز می شود. خط ۲ قطار شهری اصفهان به طول ۲۳ کیلومتر، شرق به غرب اصفهان را طی می نماید و در مسیر خمینی‌شهر به زینبیه قرار دارد./

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی یادواره شهدا کانون های مساجد استان بوشهر خط ۲ قطار شهری اصفهان تراموا قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان ایستگاه مترو متروی اصفهان شهرداری اصفهان قطار شهری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد