Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس برای نیمسال اول تحصیلی ۹۹-۹۸ امروز، ششم مهرماه پایان می‌یابد.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه دانشگاه آزاد بندرعباس برای نیمسال اول تحصیلی ۹۹-۹۸ در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشجو پذیرش می‌کند و با در نظر گرفتن اینکه سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در این مقطع بسته شده، علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی که موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، متقاضیان تحصیل در این مقطع دانشگاه آزاد بندرعباس فقط تا ساعت ۱۳ امروز، ششم مهرماه فرصت دارند نسبت به ارائه درخواست و ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بندرعباس پذیرش دانشجو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟