Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام حسین رشیدپور مدیر مدرسه علمیه اهل بیت علیهم السلام قلعه گنج گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قلعه گنج، برای تکریم خانواده شهدا به دیدار پدر شهید والامقام روانپاک رفتند.

حجت الاسلام رشیدپور گفت: اگر جانفشانی شهدا نبود، امنیت، آسایش و راحتی و هر آنچه امروز داریم را نداشتیم و تمامی دارایی ما مرهون خون شهدا است؛ همچنان که اگر ایثار و از خود گذشتگی و صبر پدر و مادران شهدا نبود نیز این‌ها محقق نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه باید یاد و خاطره شهدا را بیش از پیش زنده نگه دارند و از تکریم و تعظیم و دلجویی از خانواده شهدا غافل نشوند، لذا هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی  برای تکریم خانواده‌های شهدا است.

در این دیدار طلاب حوزه علمیه قلعه گنج به پدر شهید روانپاک ادای احترام  و از وی تجلیل کردند.

انتهای پیام /ی

همه باید یاد و خاطره شهدا را بیش از پیش زنده نگه دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد