Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سهیل مهدی در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال در آستانه حذف از مسابقات آسیایی قرار گرفته است گفت:‌من در ابتدای صحبتم باید اشاره کنم که نباید برای مردم نگرانی تزریق کرد. قبول دارم قرمز و آبی برای مردم ما اهمیت دارد و شاید باشگاه‌های دیگری وجود داشته باشد که مشکلات‌شان بیش از این دو باشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال حاضر در حال دریافت مدارک مالی باشگاه هستیم، چون فرصت ارسال دیگر مدارک به اتمام رسیده است.

رئیس کمیته مجوز صدور حرفه‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد باشگاه‌ها ۴۸ ساعت برای ارسال مدارک مالی فرصت دارند، گفت:‌این موضوع درست است، اما اصل جریان این است که باشگاه‌ها تا ۴۸ ساعت دیگر فرصت دارند کسری مدارک خود را ارسال کنند وگرنه مدارک باید پیش از این به دست ما می‌رسید و ارسال می‌شد. متاسفانه برخی هم هنوز پاسخگو نیستند و یا توضیحات کاملی را درباره گزارش مالی ارائه نکردند.

وی تاکید کرد: گزارشات مالی شامل عدم داشتن بدهی، اثبات وجوه پرداخت شده، اسناد پرداختی، بودجه باشگاه‌ها و ... را شامل می‌شود. من از نظر جایگاه قانونی واقعا اجازه ندارم بگویم کدام باشگاه در حال حاضر دچار مشکل است و یا مثلا شایعه حذف آن مطرح شده است، چون ممکن است خیلی باشگاه‌های دیگر م مشکل داشته باشند. همانطور که گفتم نباید به مردم نگرانی داد. بعد از این ۴۸ ساعت که گذشت ما مدارک را تقدیم به کمیته بدوی خواهیم کرد تا آن‌ها تصمیم بگیرند.

مهدی در ادامه گفتگو با فارس گفت: آقایان گرشاسبی، عباسی، درویش و کسانی که در حال حاضر مسئولیت فوتبالی ندارند در کمیته بدوی حضور دارند و مدارک را بررسی خواهند کرد. آن‌ها نیز ۱۰ روز فرصت دارند تا همه چیز را بررسی کنند.

وی با انتقاد از روند حاکم بر شرایط مدیریتی در فوتبال ایران گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان با طلبکارانشان تسویه حساب کردند. مدیران این دو باشگاه چه گناهی کردند؟ آقایان گرشاسبی و فتحی سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشتند و کجای دنیا مدیران این چنین بدهی پرداخت می‌کنند. مگر آن‌ها چه گناهی کرده‌اند. هر کسی آمده یک میراث گذاشته و شما فکر کنید نفرات بعد از این مدیران چه کار سختی خواهند داشت. مدیران پرسپولیس و استقلال زحمت کشیده‌اند و تا آن‌ها کار را به صورت اصولی یاد می‌گیرند به یک باره همه چیز عوض می‌شوند و مدیران تغییر می‌کنند. همین حالا برانکو و شفر از دو باشگاه طلبکار هستند و بهتر است خود این مدیران که با آن‌ها قطع همکاری کرده‌اند باشند و مسئولیت امور را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: کجای دنیا هر ۶ یا ۸ ماه مدیر عوض می‌شود. چرا آن آقایانی که تیم‌ها را می‌بندند الان نیستند و پاسخگو باشند. یک مدیر اشاره می‌کرد ۱۷۰ نفر از این باشگاه طلبکار هستند و جالب است به من می‌گفت به من فرصت بدهید همه ۱۷۰ نفر را پرداخت می‌کنم. بعضی مدیران فکر می‌کنند، چون مدیرعامل شدند کار راحتی دارند، اما خبر ندارند وقتی وارد کار می‌شوند چه چالش‌هایی در آینده در پیش خواهند داشت.

 

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه استقلال ، استقلال ، حذف استقلال از آسیا ، مسابقات آسیایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال استقلال حذف استقلال از آسیا مسابقات آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟

روند تعویض شناسنامه‌ها، مدارک موردنیاز و محل مراجعه برای این کار از دغدغه‌های بیشتر شهروندان است و آن‌ها می‌خواهند بدانند که برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی و به کجا مراجعه کنند.

به گزارش همشهری، ۱- اولین کار این است که برای درخواست صدور شناسنامه جدید به‌صورت حضوری به ثبت احوال و یا یکی از دفاتر پیشخوان بروید و پس از دریافت فرم تعویض شناسنامه و پرداخت هزینه‌های قانونی، درخواست خود را ارائه کنید. این کار می‌تواند توسط خود فرد، پدر، جد پدری، مادر (تا زمانی که در زوجیت پدر باشد) یا قیم برای افراد زیر ۱۸سال انجام شود.

این را هم بگوییم که در سال‌های گذشته، خدمات تعویض شناسنامه و دریافت شناسنامه المثنی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان ثبت احوال کشور انجام می‌شد و امکان پیگیری صدور شناسنامه با کد ملی هم وجود داشت، اما فعلا این خدمت در لیست خدمات الکترونیکی سایت ثبت احوال وجود ندارد.

۲- بعد از رفتن به اداره ثبت احوال یا دفتر پیشخوان، وقت ارائه مدارکی است که باید با خودتان همراه داشته باشید؛ یعنی اصل شناسنامه و ۳قطعه عکس۴×۳ تمام‌رخ جدید (برای اشخاص ۱۵سال به بالا). بعد هم باید هزینه مربوطه را طبق تعرفه جاری پرداخت کنید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر شناسنامه‌ای که برای تعویض با خودتان برده‌اید عکس نداشته باشد، ارائه اصل مدارک معتبر عکس‌دار از قبیل گذرنامه، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت، گواهینامه‌رانندگی، کارنامه عکس‌دار دوره‌های تحصیلی راهنمایی به بالا، معرفی‌نامه عکس‌دار دانش‌آموزان از سوی مدرسه‌ای که مشغول تحصیل هستند یا کارت شناسایی عکس‌دار کارکنان دوایر دولتی با ذکر مشخصات سجلی هم کارتان را راه می‌اندازد. اگر هم هیچ کدام از این مدارک را نداشتید، شما را به نیروی انتظامی معرفی می‌کنند تا درخواست تأیید عکس برایتان بیاید.

۳- اگر چند سال قبل برای گرفتن شناسنامه جدید به ثبت‌احوال می‌رفتید، باید حدود ۲‌ماه صبر می‌کردید تا شناسنامه جدیدتان صادر شود. اما امروزه تعویض شناسنامه در اداره ثبت‌احوال و دفاتر پستی به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. البته به‌دلیل افزایش تقاضا برای صدور شناسنامه جدید، این کار ممکن است با تأخیری حداکثر ۱۵روزه هم مواجه شود.

۴- هزینه تعویض شناسنامه امسال ۵۰هزار تومان است. حالا اگر شناسنامه جدید دوباره گم شود، برای صدور شناسنامه جدید ۱۰۰‌هزار تومان از شما می‌گیرند و اگر برای سومین بار برای صدور شناسنامه جدید دست‌به‌کار شوید، این دفعه هزینه پرداختی ۱۵۰‌هزار تومان می‌شود. از مرحله سوم به بعد، هزینه صدور شناسنامه ۳۵۰‌هزار تومان محاسبه می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی