Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف بیش از یک تن و ۴۴۶ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس خراسان رضوی با سمنان در شاهرود خبرداد. تاریخ انتشار: 11:20 - 06 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۴۹۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار" محمدکاظم تقوی" از کشف بیش از یک تن و ۴۴۶ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس خراسان رضوی با سمنان در شاهرود خبرداد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، یک خودرو شاسی حامل موادمخدر را که قصد جابه جایی مواد در شهرستان شاهرود داشت، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یگان‌های عملیاتی پلیس با اشراف اطلاعاتی و پس از رصد مسیر خودرو در شهرستان شاهرود، آن را در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

سردار محمد کاظم تقوی با اشاره به اینکه راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشت با شلیک گلوله زخمی و دستگیر شد، در ادامه بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو سواری تیگو، یک تن و ۴۴۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک و ۳ کیلو ۳۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر میزان پلیس قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: موسی شیرویه» پاکبان شهرداری مشهد صبح امروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو به علت لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده جان باخت.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: در این حادثه که در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم روی داد خودرو پژو پارس با انحراف از مسیر اصلی پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت