Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین هشدار داد که هرگونه انتشار متن مکالمه تلفنی میان دونالد ترامپ و پوتین می‌تواند مشکلات موجود میان دو کشور را تشدید کند.

 دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرد: دوست داریم امیدوار باشیم که مسائل موجود در روابط دوجانبه‌مان (با آمریکا) که هم‌اکنون هم با مشکلات جدی بسیاری روبه‌رو است، گرفتار چنین وضعیتی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مساله انتشار متن تماس تلفنی میان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین افزود: این اقدامی غیرمعمول است. طبق قوانین، مفاد گفتگوهایی که در سطح روسای جمهور انجام می‌شوند، محرمانه یا فوق محرمانه محسوب می‌شوند.

پسکوف این اظهارات را در پاسخ به سوالی درباره واکنش کرملین به تصمیم کاخ سفید برای انتشار محتوای این مکالمه تلفنی بیان کرد.

چندی پیش گزارش شد که دونالد ترامپ در تماس تلفنی‌ای که اواخر ماه ژوئیه با همتای اوکراینی خود داشته، از این رییس‌جمهوری درخواست کرده که درباره احتمال "فساد" جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و پسرش تحقیقاتی انجام دهد. این مساله اکنون هدف تحقیقات استیضاح ترامپ قرار گرفته است.

طبق گزارش پایگاه خبری بلومبرگ، پسکوف به رغم هشدارش درباره این اقدام از سوی آمریکا گفت، مسکو افشای محتوای تماس‌های تلفنی با دونالد ترامپ را در مبنایی مورد به مورد در نظر خواهد گرفت.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم

ویدیویی از اسکورت عجیب و پرتعداد ترامپ برای رفتن به دادگاه در نیویورک در شبکه‌های مجازی پربازدید شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم